Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37331
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стеблюк, Світлана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-08T08:25:40Z | - |
dc.date.available | 2021-11-08T08:25:40Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Стеблюк С. Методологічні підходи в моделі формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності / С. Стеблюк // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 322-333. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37331 | - |
dc.description.abstract | У статтi розкрито методологiчнi пiдходи в моделi формування професiйноi: компетентностi майбутнiх фахiвцiв з пiдприемництва, торгiвлi та бiржовоi: дiяльностi. Розглянуто сучаснi науковi розвiдки з означеноi: проблеми, перелiчено методологiчнi пiдходи, що мали мiсце у вивченнi проблем професiйноi: освiти. Зазначено, що Стандарт вищоi: освiти забезпечив розробку освiтнiх програм, якi сприяють формуванню компетентнiсного фахiвця. Серед компетентностей вказанi такi: iнтегральна, загальнi, спецiальнi. Метою статтi € розкрити методологiчнi пiдходи в моделi формування професiйноi: компетентностi майбутнiх фахiвцiв з пiдприемництва, торгiвлi та бiржовоi: дiяльностi. Завдання дослiдження: з'ясувати стан проблеми у науковiй лiтературi; виокремити та обrрунтувати методологiчнi пiдходи моделi формування професiйноi: компетентностi майбутнiх фахiвцiв з пiдприемництва, торгiвлi та бiржовоi: дiяльностi. Виходячи iз реалiй сьогодення, законодавчоi: бази в галузi освiти, вивчення наукових розвiдок щодо пiдготовки фахiвцiв з означеноi: спецiальностi виокремлено й сформульовано методологiчнi пiдходи та i:x змiст. Серед них: компетентнiсний, особистiсно орiентований, iнтегративний, акмеологiчний. Ix комплексне поеднання, взаемодоповнення та взаемодiя сприятиме формуванню професiйноi: компетентностi майбутнiх фахiвцiв з пiдприемництва, торгiвлi та бiржовоi: дiяльностi. Визначено, що компетентнiсний пiдхiд дасть можливiсть сформувати у майбутнього спецiалiста здатнiсть удосконалювати свою професiйну дiяльнiсть упродовж життя, бути готовим до викликiв, зумовлених соцiально-економiчними змiнами; iнтегративний - забезпечить поеднання економiчних, фахових та суспiльно-гуманiтарних знань в освiтньому процесi; особистiсно орiентований - дасть можливiсть сформувати академiчно-професiйнi умiння i навички, розвивати креативнiсть особистостi; акмеологiчний - створю€ iндивiдуально-професiйний розвиток майбутнього спецiалiста, що орiштуватиме його на постiйне самовдосконалення i здатнiсть до самореалiзацii:, самонавчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | акмеологiчний | uk |
dc.subject | iнтегративний | uk |
dc.subject | компетентнiсний | uk |
dc.subject | особистiсно орiентований | uk |
dc.subject | професiйна компетентнiсть | uk |
dc.title | Методологічні підходи в моделі формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Методологічні підходи в моделі формування професійної компетентності.pdf | 640.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.