Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37331
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтеблюк, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2021-11-08T08:25:40Z-
dc.date.available2021-11-08T08:25:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСтеблюк С. Методологічні підходи в моделі формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності / С. Стеблюк // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 322-333.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37331-
dc.description.abstractУ статтi розкрито методологiчнi пiдходи в моделi формування профе­сiйноi: компетентностi майбутнiх фахiвцiв з пiдприемництва, торгiвлi та бiр­жовоi: дiяльностi. Розглянуто сучаснi науковi розвiдки з означеноi: проблеми, перелiчено методологiчнi пiдходи, що мали мiсце у вивченнi проблем про­фесiйноi: освiти. Зазначено, що Стандарт вищоi: освiти забезпечив розробку освiтнiх програм, якi сприяють формуванню компетентнiсного фахiвця. Се­ред компетентностей вказанi такi: iнтегральна, загальнi, спецiальнi. Метою статтi € розкрити методологiчнi пiдходи в моделi формування професiйноi: компетентностi майбутнiх фахiвцiв з пiдприемництва, торгiвлi та бiржо­воi: дiяльностi. Завдання дослiдження: з'ясувати стан проблеми у науковiй лiтературi; виокремити та обrрунтувати методологiчнi пiдходи моделi фор­мування професiйноi: компетентностi майбутнiх фахiвцiв з пiдприемництва, торгiвлi та бiржовоi: дiяльностi. Виходячи iз реалiй сьогодення, законодав­чоi: бази в галузi освiти, вивчення наукових розвiдок щодо пiдготовки фахiв­цiв з означеноi: спецiальностi виокремлено й сформульовано методологiчнi пiдходи та i:x змiст. Серед них: компетентнiсний, особистiсно орiентований, iнтегративний, акмеологiчний. Ix комплексне поеднання, взаемодоповнення та взаемодiя сприятиме формуванню професiйноi: компетентностi майбутнiх фахiвцiв з пiдприемництва, торгiвлi та бiржовоi: дiяльностi. Визначено, що компетентнiсний пiдхiд дасть можливiсть сформувати у майбутнього спецiалiста здатнiсть удосконалювати свою професiйну дiяльнiсть упродовж життя, бути готовим до викликiв, зумовлених соцiально-економiчними змi­нами; iнтегративний - забезпечить поеднання економiчних, фахових та сус­пiльно-гуманiтарних знань в освiтньому процесi; особистiсно орiентова­ний - дасть можливiсть сформувати академiчно-професiйнi умiння i навички, розвивати креативнiсть особистостi; акмеологiчний - створю€ iндивiдуаль­но-професiйний розвиток майбутнього спецiалiста, що орiштуватиме його на постiйне самовдосконалення i здатнiсть до самореалiзацii:, самонавчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectакмеологiчнийuk
dc.subjectiнтегративнийuk
dc.subjectкомпетентнiснийuk
dc.subjectосо­бистiсно орiентованийuk
dc.subjectпрофесiйна компетентнiстьuk
dc.titleМетодологічні підходи в моделі формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльностіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.