Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37331
Название: | Методологічні підходи в моделі формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності |
Авторы: | Стеблюк, Світлана Василівна |
Ключевые слова: | акмеологiчний, iнтегративний, компетентнiсний, особистiсно орiентований, професiйна компетентнiсть |
Дата публикации: | 2019 |
Библиографическое описание: | Стеблюк С. Методологічні підходи в моделі формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності / С. Стеблюк // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 322-333. |
Краткий осмотр (реферат): | У статтi розкрито методологiчнi пiдходи в моделi формування професiйноi: компетентностi майбутнiх фахiвцiв з пiдприемництва, торгiвлi та бiржовоi: дiяльностi. Розглянуто сучаснi науковi розвiдки з означеноi: проблеми, перелiчено методологiчнi пiдходи, що мали мiсце у вивченнi проблем професiйноi: освiти. Зазначено, що Стандарт вищоi: освiти забезпечив розробку освiтнiх програм, якi сприяють формуванню компетентнiсного фахiвця. Серед компетентностей вказанi такi: iнтегральна, загальнi, спецiальнi. Метою статтi € розкрити методологiчнi пiдходи в моделi формування професiйноi: компетентностi майбутнiх фахiвцiв з пiдприемництва, торгiвлi та бiржовоi: дiяльностi. Завдання дослiдження: з'ясувати стан проблеми у науковiй лiтературi; виокремити та обrрунтувати методологiчнi пiдходи моделi формування професiйноi: компетентностi майбутнiх фахiвцiв з пiдприемництва, торгiвлi та бiржовоi: дiяльностi. Виходячи iз реалiй сьогодення, законодавчоi: бази в галузi освiти, вивчення наукових розвiдок щодо пiдготовки фахiвцiв з означеноi: спецiальностi виокремлено й сформульовано методологiчнi пiдходи та i:x змiст. Серед них: компетентнiсний, особистiсно орiентований, iнтегративний, акмеологiчний. Ix комплексне поеднання, взаемодоповнення та взаемодiя сприятиме формуванню професiйноi: компетентностi майбутнiх фахiвцiв з пiдприемництва, торгiвлi та бiржовоi: дiяльностi. Визначено, що компетентнiсний пiдхiд дасть можливiсть сформувати у майбутнього спецiалiста здатнiсть удосконалювати свою професiйну дiяльнiсть упродовж життя, бути готовим до викликiв, зумовлених соцiально-економiчними змiнами; iнтегративний - забезпечить поеднання економiчних, фахових та суспiльно-гуманiтарних знань в освiтньому процесi; особистiсно орiентований - дасть можливiсть сформувати академiчно-професiйнi умiння i навички, розвивати креативнiсть особистостi; акмеологiчний - створю€ iндивiдуально-професiйний розвиток майбутнього спецiалiста, що орiштуватиме його на постiйне самовдосконалення i здатнiсть до самореалiзацii:, самонавчання. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37331 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методологічні підходи в моделі формування професійної компетентності.pdf | 640.38 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.