Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37331
Назва: Методологічні підходи в моделі формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності
Автори: Стеблюк, Світлана Василівна
Ключові слова: акмеологiчний, iнтегративний, компетентнiсний, осо­бистiсно орiентований, професiйна компетентнiсть
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Стеблюк С. Методологічні підходи в моделі формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності / С. Стеблюк // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 322-333.
Короткий огляд (реферат): У статтi розкрито методологiчнi пiдходи в моделi формування профе­сiйноi: компетентностi майбутнiх фахiвцiв з пiдприемництва, торгiвлi та бiр­жовоi: дiяльностi. Розглянуто сучаснi науковi розвiдки з означеноi: проблеми, перелiчено методологiчнi пiдходи, що мали мiсце у вивченнi проблем про­фесiйноi: освiти. Зазначено, що Стандарт вищоi: освiти забезпечив розробку освiтнiх програм, якi сприяють формуванню компетентнiсного фахiвця. Се­ред компетентностей вказанi такi: iнтегральна, загальнi, спецiальнi. Метою статтi € розкрити методологiчнi пiдходи в моделi формування професiйноi: компетентностi майбутнiх фахiвцiв з пiдприемництва, торгiвлi та бiржо­воi: дiяльностi. Завдання дослiдження: з'ясувати стан проблеми у науковiй лiтературi; виокремити та обrрунтувати методологiчнi пiдходи моделi фор­мування професiйноi: компетентностi майбутнiх фахiвцiв з пiдприемництва, торгiвлi та бiржовоi: дiяльностi. Виходячи iз реалiй сьогодення, законодав­чоi: бази в галузi освiти, вивчення наукових розвiдок щодо пiдготовки фахiв­цiв з означеноi: спецiальностi виокремлено й сформульовано методологiчнi пiдходи та i:x змiст. Серед них: компетентнiсний, особистiсно орiентований, iнтегративний, акмеологiчний. Ix комплексне поеднання, взаемодоповнення та взаемодiя сприятиме формуванню професiйноi: компетентностi майбутнiх фахiвцiв з пiдприемництва, торгiвлi та бiржовоi: дiяльностi. Визначено, що компетентнiсний пiдхiд дасть можливiсть сформувати у майбутнього спецiалiста здатнiсть удосконалювати свою професiйну дiяльнiсть упродовж життя, бути готовим до викликiв, зумовлених соцiально-економiчними змi­нами; iнтегративний - забезпечить поеднання економiчних, фахових та сус­пiльно-гуманiтарних знань в освiтньому процесi; особистiсно орiентова­ний - дасть можливiсть сформувати академiчно-професiйнi умiння i навички, розвивати креативнiсть особистостi; акмеологiчний - створю€ iндивiдуаль­но-професiйний розвиток майбутнього спецiалiста, що орiштуватиме його на постiйне самовдосконалення i здатнiсть до самореалiзацii:, самонавчання.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37331
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.