Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37590
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorPerminova, V.-
dc.contributor.authorSikaliuk, A.-
dc.contributor.authorShenderuk, O.-
dc.date.accessioned2021-11-13T15:20:30Z-
dc.date.available2021-11-13T15:20:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationPerminova, V. The use of active teaching methods in forming the professional language competence of students [Текст] / V. Perminova, A. Sikaliuk, O. Shenderuk // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 1 (48). – С. 320-324. – Бібліогр.: с. 323 (5 назв). – Рез. англ., укр.uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37590-
dc.description.abstractАнотація. Постійна потреба вдосконалювати навчальний процес під час професійного навчання студен- тів за допомогою іноземної мови викликає у науковців та викладачів вивчення найбільш ефективних підходів до навчання. Метою статті є аналіз активних методів навчання у процесі формування професійної мовної компетентності студентів. Для вивчення проблеми авторами статті використані теоретичні методи педагогіч- ного дослідження. Досліджено, що активні методи навчання сприяють розвитку у студента навичок мислен- ня. На основі вищезазначених прикладів активних методів навчання було запропоновано використовувати такі активні методи, як кейс-стаді, «мозковий штурм», рольова гра, дебати, аналіз конкретних ситуацій, які спонукають студентів до активної розумової діяльності в процесі засвоєння навчального матеріалу. Активні методи навчання підвищують інтерес та мотивацію до вивчення англійської мови професійного спрямування, розвивають їх самостійність, сприяють розвитку здібностей мишлення, здатності висловлювати свої думки мовою професійного спрямування. Паралельно з викладанням та вихованням використання активних мето- дів навчання у навчальному процесі забезпечує формування та розвиток так званих універсальних навичок студентів. До них, як правило, належать здатність приймати рішення та здатність вирішувати проблеми, на- вички та якості спілкування, здатність чітко формулювати повідомлення та ставити завдання, вміння слухати та враховувати різні точки зору та думки інших, управлінські навички та якості, а також вміння працювати в команді. Зазначено, що основними компонентами професійно орієнтованої системи є зміст навчального процесу, навчальна діяльність викладача та діяльність студентів. В результаті взаємодії цих компонентів ви- никають інші елементи системи (засоби, методи та форми, технічні засоби тощо). Ключові слова: активні методи навчання; професійне навчання; іноземна мова професійного спряму- вання; професійна мовна компетентність.uk
dc.description.sponsorshipAbstract. The constant need to improve the educational process during the vocational training of students by means of a foreign language, challenges scientists and teachers to explore the most eff ective approaches to teaching. The aim of the paper is to analyses active teaching methods in the process of forming the professional language competence of students. To study the problem, theoretical methods of pedagogical research have been used by the authors of the article. It has been researched that active teaching methods contribute to the development of thinking skills of student. On the basis of the above examples of active teaching methods, it has been proposed to use the following active methods as Case study, «brainstorming», role play, debates, analysis of specifi c situations, that encourage students to active mental activity in the process of mastering the educational material. Active teaching methods increase interest and motivation in learning English for specifi c purposes, develop their independence, contribute to the development of thinking abilities, the ability to express their thoughts in the target language. In parallel with teaching and upbringing, the use of active teaching methods in the educational process ensures the formation and development of so-called universal skills of students. These usually include the ability to make decisions and the ability to solve problems, communication skills and qualities, the ability to formulate messages clearly and set tasks, the ability to listen to and take into account the diff erent points of view and opinions of others, leadership skills and qualities, and the ability to work in a team. The main components of the professionally oriented system are the content of the educational process, the educational activities of the teacher and the activities of students. As a result of interaction of these components there are other elements of system (means, methods and forms, technical means, etc.). Key words: active teaching methods; vocational training; English for specifi c purposes; professional language competence.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherГоверлаuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectactive teaching methodsuk
dc.subjectvocational traininguk
dc.subjectEnglish for specifi c purposesuk
dc.subjectprofessional language competenceuk
dc.titleThe use of active teaching methods in forming the professional language competence of studentsuk
dc.title.alternativeВикористання активних методів навчання у формуванні професійної Мовної компетенції студентівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2021 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1(48)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
THE USE OF ACTIVE TEACHING.pdf567.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.