Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37590
Назва: The use of active teaching methods in forming the professional language competence of students
Інші назви: Використання активних методів навчання у формуванні професійної Мовної компетенції студентів
Автори: Perminova, V.
Sikaliuk, A.
Shenderuk, O.
Ключові слова: active teaching methods, vocational training, English for specifi c purposes, professional language competence
Дата публікації: 2021
Видавництво: Говерла
Бібліографічний опис: Perminova, V. The use of active teaching methods in forming the professional language competence of students [Текст] / V. Perminova, A. Sikaliuk, O. Shenderuk // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 1 (48). – С. 320-324. – Бібліогр.: с. 323 (5 назв). – Рез. англ., укр.
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Анотація. Постійна потреба вдосконалювати навчальний процес під час професійного навчання студен- тів за допомогою іноземної мови викликає у науковців та викладачів вивчення найбільш ефективних підходів до навчання. Метою статті є аналіз активних методів навчання у процесі формування професійної мовної компетентності студентів. Для вивчення проблеми авторами статті використані теоретичні методи педагогіч- ного дослідження. Досліджено, що активні методи навчання сприяють розвитку у студента навичок мислен- ня. На основі вищезазначених прикладів активних методів навчання було запропоновано використовувати такі активні методи, як кейс-стаді, «мозковий штурм», рольова гра, дебати, аналіз конкретних ситуацій, які спонукають студентів до активної розумової діяльності в процесі засвоєння навчального матеріалу. Активні методи навчання підвищують інтерес та мотивацію до вивчення англійської мови професійного спрямування, розвивають їх самостійність, сприяють розвитку здібностей мишлення, здатності висловлювати свої думки мовою професійного спрямування. Паралельно з викладанням та вихованням використання активних мето- дів навчання у навчальному процесі забезпечує формування та розвиток так званих універсальних навичок студентів. До них, як правило, належать здатність приймати рішення та здатність вирішувати проблеми, на- вички та якості спілкування, здатність чітко формулювати повідомлення та ставити завдання, вміння слухати та враховувати різні точки зору та думки інших, управлінські навички та якості, а також вміння працювати в команді. Зазначено, що основними компонентами професійно орієнтованої системи є зміст навчального процесу, навчальна діяльність викладача та діяльність студентів. В результаті взаємодії цих компонентів ви- никають інші елементи системи (засоби, методи та форми, технічні засоби тощо). Ключові слова: активні методи навчання; професійне навчання; іноземна мова професійного спряму- вання; професійна мовна компетентність.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37590
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:2021 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1(48)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE USE OF ACTIVE TEACHING.pdf567.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.