Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37590
Title: The use of active teaching methods in forming the professional language competence of students
Other Titles: Використання активних методів навчання у формуванні професійної Мовної компетенції студентів
Authors: Perminova, V.
Sikaliuk, A.
Shenderuk, O.
Keywords: active teaching methods, vocational training, English for specifi c purposes, professional language competence
Issue Date: 2021
Publisher: Говерла
Citation: Perminova, V. The use of active teaching methods in forming the professional language competence of students [Текст] / V. Perminova, A. Sikaliuk, O. Shenderuk // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 1 (48). – С. 320-324. – Бібліогр.: с. 323 (5 назв). – Рез. англ., укр.
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Анотація. Постійна потреба вдосконалювати навчальний процес під час професійного навчання студен- тів за допомогою іноземної мови викликає у науковців та викладачів вивчення найбільш ефективних підходів до навчання. Метою статті є аналіз активних методів навчання у процесі формування професійної мовної компетентності студентів. Для вивчення проблеми авторами статті використані теоретичні методи педагогіч- ного дослідження. Досліджено, що активні методи навчання сприяють розвитку у студента навичок мислен- ня. На основі вищезазначених прикладів активних методів навчання було запропоновано використовувати такі активні методи, як кейс-стаді, «мозковий штурм», рольова гра, дебати, аналіз конкретних ситуацій, які спонукають студентів до активної розумової діяльності в процесі засвоєння навчального матеріалу. Активні методи навчання підвищують інтерес та мотивацію до вивчення англійської мови професійного спрямування, розвивають їх самостійність, сприяють розвитку здібностей мишлення, здатності висловлювати свої думки мовою професійного спрямування. Паралельно з викладанням та вихованням використання активних мето- дів навчання у навчальному процесі забезпечує формування та розвиток так званих універсальних навичок студентів. До них, як правило, належать здатність приймати рішення та здатність вирішувати проблеми, на- вички та якості спілкування, здатність чітко формулювати повідомлення та ставити завдання, вміння слухати та враховувати різні точки зору та думки інших, управлінські навички та якості, а також вміння працювати в команді. Зазначено, що основними компонентами професійно орієнтованої системи є зміст навчального процесу, навчальна діяльність викладача та діяльність студентів. В результаті взаємодії цих компонентів ви- никають інші елементи системи (засоби, методи та форми, технічні засоби тощо). Ключові слова: активні методи навчання; професійне навчання; іноземна мова професійного спряму- вання; професійна мовна компетентність.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37590
ISSN: 2524-0609
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (48) - 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THE USE OF ACTIVE TEACHING.pdf567.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.