Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38022
Назва: Використання досвіду морального виховання в сучасній школі (на основі педагогічної преси Закарпаття 1920-1930 рр.)
Інші назви: Использование опыта нравственного воспитания в современной школе (на основе педагогической прессы Закарпатья 1920–1930 гг.)
The implementation of experience of moral education experience in contemporary school (on the basis of pedagogical periodicals in Тranscarpathian region 1920-1930-s)
Автори: Ваколя, Зоряна Михайлівна
Ключові слова: моральне виховання, історичний метод, принципи навчально-виховного процесу, викладання, методи навчально-виховного процесу, педагогічна преса
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Ваколя, Зоряна Михайлівна Використання досвіду морального виховання в сучасній школі (на основі педагогічної преси Закарпаття 1920-1930 рр.) / Зоряна Михайлівна Ваколя // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 41-44. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 43 (8 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Стаття висвітлює вплив історичних подій на навчально-виховну роботу в період 1920–1930 рр. на Закарпатті. Окрема увага приділяється принципам навчально-виховного процесу, реалізація яких актуалізується при використанні історичного досвіду. Розкривається сутність методів навчально-виховного процесу, що впливає на формування моральних цінностей учнів. Аналізується роль педагогів у моральному вихованні учнів, застосовуючи історичну методологію. В статті аналізуються праці вчених, в яких розкриваються актуаль ні питання морального виховання засобами історичного досвіду нації. Висвітлюється значущість емоційного викладу навчального матеріалу вчителем.
Статья освещает влияние исторических событий на учебно-воспитательную работу в период 1920–1930 гг. на Закарпатье. Особое внимание уделяется принципам учебно-воспитательного процесса, реализация которых актуализируется при использовании исторического опыта. Раскрывается сущность методов учебно-воспитательного процесса, которая влияет на формирование нравственных ценностей учащихся. Анализируется роль педагогов в нравственном воспитании учеников, применяя историческую методологию. В статье анализируются труды ученых, в которых раскрываются актуальные вопросы морального воспитания средствами исторического опыта нации. Освещается значимость эмоционального изложения учебного материала учителем Ключевые слова: нравственное воспитание, исторический метод, принципы учебно-воспитательного процесса, преподавание, методы учебно-воспитательного процесса, педагогическая пресса.
This article emphasizes the idea of the Fund of national cultural values, which was formed on the established moral norms, and the main purpose of which was to create the ability of highly moral people for self-realization, which is the main lever of modern progress. The analyzed period in Transcarpathian region, 20-30 years of the twentieth century, was characterized by progressive step from authoritarian education to democratic education, by neglection of human-centred guidlines, ideas of Christian humanism and so on. A vivid example was the moral education of children and young people, as this region was at the crossroads of diff erent western and eastern cultures, which in turn, created a mental feature of the local population, that absorbed the best achievements of moral and spiritual past : love, beauty, tolerance, compassion and justice. Fundamental role in the educational work of the school is the principle of education and training, namely scientifi c, individual approach, the connection between theory and practice, clarity, ethnization, cultural and natural correspondence, humanism, historicism, aesthetics, emotionality, biographic accordance. In the high school were used principles of teaching, educational objectives and requirements for professional training of teachers; psychological and pedagogical special aspects of subjects perception by pupils of a certain age group and so on. Key words: moral education, the historical method, the principles of the educational process, teaching methods of the educational process, pedagogical press.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38022
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ.pdf254.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.