Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38031
Назва: Бухгалтерська освіта в контексті інноваційного освітнього процесу
Інші назви: Бухгалтерское образование в контексте инновационного образовательного процесса
Accounting education in the context of the innovative educational process
Автори: Вербицька, Вікторія Іванівна
Ключові слова: бухгалтерська освіта, інновації, професійна підготовка, інформаційні технології, навчання
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Вербицька, Вікторія Іванівна Бухгалтерська освіта в контексті інноваційного освітнього процесу / Вікторія Іванівна Вербицька // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 52-54. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 53 (2 назви)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Зміни в економіці впливають на формування нового соціального замовлення, висунутого суспільством до якості підготовки фахівців в області бухгалтерського обліку, рівень знань яких відповідає вимогам сучасного суспільства. Окрім сучасного стану професійної освіти, у статті розглянуті складові бухгалтерської освіти в контексті інноваційного освітнього процесу, та зроблено висновок, що застосування нових інформаційних технологій повинно супроводжуватися радикальними змінами в методах і прийомах викладання, в його теорії та методології.
Изменяющиеся условия экономики влияют на формирование нового социального заказа, выдвигаемого обществом к качеству специалистов в области учета, уровень знаний которых соответствует требованиям современного общества. Наряду с рассмотренным состоянием современного образования статья рассматривает составляющие бухгалтерского образования в составе инноваций в образовании, и подытоживает, что применение новых информационных технологий должно сопровождаться радикальными изменениями методов и приемов обучения, в его теории и методологии. Ключевые слова: бухгалтерское образование, инновации, профессиональная подготовка, информационные технологии, обучение.
Continuing education reinforces innovative learning because it allows timely update and replenish stock received in high school knowledge to better understand the new challenges and fi nd innovative ways of their solution. Of particular importance is the use of distance learning using modern information technology. Particular attention should be given to postgraduate education, because knowledge obsolete in terms of reforming accounting and business development. One of the promising areas of development and introduction of new information technologies in educational process of teaching accounting are interactive educational and training workshops. The necessity of the application of innovative technologies in fi nancial education in order to develop professional competence of accountants. Approaches to innovation should be innovative by themselves as traditional approaches do not have time to respond to the changes occurring in the business environment. Formulated innovative paradigm of modern accounting education includes targeted, substantive and methodological components. Key words: accounting education, innovation, training, information technology, learning.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38031
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БУХГАЛТЕРСЬКА ОСВІТА В КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОГО.pdf244.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.