Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38033
Название: Комунікативне перезавантаження бібліотеки в період карантинних обмежень: досвід роботи Наукової бібліотеки Ужгородського національного університету
Другие названия: Communicative rehabilitation of the libraryduring quarantine Limitations: the experience of the Scientific Library of Uzhhorod National Nationality
Авторы: Медведь, Марія Миколаївна
Ключевые слова: бібліотека Ужгородського університету, дистанційне обслуговування в бібліотеці, віддалена робота бібліотеки, управління бібліотекою, нові методи бібліотечного обслуговування
Дата публикации: 2021
Издательство: Видавництво Олександри Гаркуші
Библиографическое описание: Медведь М.М. Комунікативне перезавантаження бібліотеки в період карантинних обмежень: досвід роботи Наукової бібліотеки Ужгородського національного університету / М.М. Медведь // Нова модель інформаційного образу бібліотеки: зміна традиційного сприйняття її призначення та функцій : матеріали III науково-практичної інтернет-конференції (Ужгород, 21 жовтня 2021 р.) / редкол. : М. М. Медведь, В. В. Воробець, Л. О. Мельник та ін. ; ДВНЗ “Ужгор. нац. ун-т”, Наук. б-ка. – Ужгород : Вид-во Олександри Гаркуші, 2021. – С. 115-124.
Серия/номер: Нова модель інформаційного образу бібліотеки: зміна традиційного сприйняття її призначення та функцій;
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізується робота бібліотеки Ужгородського націо- нального університету в період карантинних обмежень, дослід- жується ефективність введення нових форм бібліотечних послуг, пов’язаних з дистанційним обслуговуванням користувачів. Також розглядаються методи організації віддаленої роботи бібліотечного колективу в умовах пандемії та адаптації бібліотечних працівників до нових форм комунікації з користувачами. Ключові слова: бібліотека Ужгородського університету, дис- танційне обслуговування в бібліотеці, віддалена робота бібліоте- ки, управління бібліотекою, нові методи бібліотечного обслугову- вання.
The article analyzes the activity of Uzhhorod National University library during the quarantine period, examines the effectiveness of the introduction of new forms of library services touching upon the remote customer service. The methods of organizing remote activity of the library staff in a pandemic period as well as the adaptation of librarians to new forms of communication have been considered. Key words: The library of Uzhhorod University, library remote service, remote activity of the library, library management, new methods of library service.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38033
Располагается в коллекциях:Бібліотечна справа
ІІІ науково-практична інтернет-конференція «Нова модель інформаційного образу бібліотеки: зміна традиційного сприйняття її призначення та функцій»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КОМУНІКАТИВНЕ ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ.pdf419.31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.