Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38033
Назва: Комунікативне перезавантаження бібліотеки в період карантинних обмежень: досвід роботи Наукової бібліотеки Ужгородського національного університету
Інші назви: Communicative rehabilitation of the libraryduring quarantine Limitations: the experience of the Scientific Library of Uzhhorod National Nationality
Автори: Медведь, Марія Миколаївна
Ключові слова: бібліотека Ужгородського університету, дистанційне обслуговування в бібліотеці, віддалена робота бібліотеки, управління бібліотекою, нові методи бібліотечного обслуговування
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавництво Олександри Гаркуші
Бібліографічний опис: Медведь М.М. Комунікативне перезавантаження бібліотеки в період карантинних обмежень: досвід роботи Наукової бібліотеки Ужгородського національного університету / М.М. Медведь // Нова модель інформаційного образу бібліотеки: зміна традиційного сприйняття її призначення та функцій : матеріали III науково-практичної інтернет-конференції (Ужгород, 21 жовтня 2021 р.) / редкол. : М. М. Медведь, В. В. Воробець, Л. О. Мельник та ін. ; ДВНЗ “Ужгор. нац. ун-т”, Наук. б-ка. – Ужгород : Вид-во Олександри Гаркуші, 2021. – С. 115-124.
Серія/номер: Нова модель інформаційного образу бібліотеки: зміна традиційного сприйняття її призначення та функцій;
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується робота бібліотеки Ужгородського націо- нального університету в період карантинних обмежень, дослід- жується ефективність введення нових форм бібліотечних послуг, пов’язаних з дистанційним обслуговуванням користувачів. Також розглядаються методи організації віддаленої роботи бібліотечного колективу в умовах пандемії та адаптації бібліотечних працівників до нових форм комунікації з користувачами. Ключові слова: бібліотека Ужгородського університету, дис- танційне обслуговування в бібліотеці, віддалена робота бібліоте- ки, управління бібліотекою, нові методи бібліотечного обслугову- вання.
The article analyzes the activity of Uzhhorod National University library during the quarantine period, examines the effectiveness of the introduction of new forms of library services touching upon the remote customer service. The methods of organizing remote activity of the library staff in a pandemic period as well as the adaptation of librarians to new forms of communication have been considered. Key words: The library of Uzhhorod University, library remote service, remote activity of the library, library management, new methods of library service.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38033
Розташовується у зібраннях:Бібліотечна справа
ІІІ науково-практична інтернет-конференція «Нова модель інформаційного образу бібліотеки: зміна традиційного сприйняття її призначення та функцій»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОМУНІКАТИВНЕ ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ.pdf419.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.