Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38162
Назва: Зарубіжний досвід розвитку ІК-компетентності вихователів дошкільної освіти
Інші назви: Зарубежный опыт развития ІК-компетентности воспитателей дошкольных образовательных учреждений
Foreign experience the development of information-communication competence of tutors of preschool educational institutions
Автори: Горленко, Валентина Миколаївна
Ключові слова: інформаційно-комунікаційна компетентність, дошкільна освіта, вихователь дошкільного закладу, інформаційно-комунікаційні технології, зарубіжний досвід
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Горленко, Валентина Миколаївна Зарубіжний досвід розвитку ІК-компетентності вихователів дошкільної освіти / Валентина Миколаївна Горленко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 62-67. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 66 (18 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті досліджуються шляхи розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів на основі вивчення наукових досліджень зарубіжних вчених, спеціальної літератури, сайтів дошкільних навчальних закладів. Вивчений досвід свідчить про актуальність проблеми розвитку ІК-компетентності педагогів дошкільної освіти для різних держав. На прикладі Норвегії, Швеції, Словаччини і Росії. описано ефективні форми розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вихователів.
В статье исследуются пути развития информационно-коммуникационной компетентности воспитателей дошкольных образовательных учреждений на основе изучения научных исследований зарубежных ученых, специальной литературы, сайтов. Изученный опыт свидетельствует об актуальности проблемы развития ИК-компетентности педагогов дошкольных образовательных учреждений для разных стран. На примере Норвегии, Швеции, Словакии и России. описаны эффективные формы развития информационно-коммуникационной компетентности воспитателей. Ключевые слова: информационно-коммуникационная компетентность, дошкольное образование, воспитатель детского сада, информационно-коммуникационные технологии, зарубежный опыт.
In terms of the integration of Ukraine into the international educational space the study of achievements of world science level will facilitate the development and implementation of eff ective approaches to the development of information and communication competence of teachers in preschool education. The article examines how to develop information and communication competence of teachers in preschool facilities by studying foreign research scientists, literature and websites about preschool education. The experience of countries shows that the development of ICT competence of teachers in preschool education is taking place in states with diff erent development levels. Eff ective informatisation is provided by thoroughly developed legal framework that is focused on pre-school education. This analyzed experience is an example of a successful combination of diff erent forms and methods that promote information and communication competence of teachers. Key words: information and communication competence, preschool education, teacher of preschool institutions, information and communication technologies, foreign experience.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38162
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ.pdf274.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.