Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38196
Title: Формування професійної ідентичності соціальних працівників за допомогою тренінгів
Other Titles: Формирование профессиональной идентичности социальных работников с помощью тренингов
Forming of professional identity of social workers with the help of trainings
Authors: Олійник, Катерина Сергіївна
Keywords: професійна ідентичність, інтерактивні технології, тренінг, психологічний тренінг, соціальні працівники
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Олійник, Катерина Сергіївна Формування професійної ідентичності соціальних працівників за допомогою тренінгів / Катерина Сергіївна Олійник // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 157-160. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 159 (10 назв)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглянуто суть трактування терміну «тренінг» вітчизняними та зарубіжними науковцями. Вказано основні аспекти розуміння соціальних ролей щоб допомогти студентам під час навчання засвоїти певні напрями професійної діяльності. Визначено провідні завдання психологічного тренінгу формування професійної ідентичності майбутніх соціальних працівників: діагностика розвиненості професійної ідентичності; розвиток когнітивного, емоційно-оцінного та поведінкового компонентів професійної ідентичності; корекцію розвитку отриманих вмінь, якостей, особливостей і профілактика професійного маргіналізму.
В статье рассмотрены суть трактовки термина «тренинг» отечественными и зарубежными учеными. Указаны основные аспекты понимания социальных ролей чтобы помочь студентам во время учебы усвоить определенные направления профессиональной деятельности. Определены ведущие задачи психологического тренинга формирования профессиональной идентичности будущих социальных работников: диагностика развитости профессиональной идентичности; развитие когнитивного, эмоционально-оценочного и поведенческого компонентов профессиональной идентичности; коррекцию развития полученных навыков, качеств, особенностей и профилактика профессионального маргинализму. Ключевые слова: профессиональная идентичность, интерактивные технологии, тренинг, психологический тренинг, социальные работники.
The article states the essence of the interpretation of the term "training" by domestic and foreign scientists. It shows the main aspects of understanding the social roles to help students learn specifi c areas of professional activity during studying, namely: role as a sample of socially specifi ed behavior and attitudes with a greater or lesser degree of certainty; role as a strategy of behaviour directed on mastering the situation of a particular type; role as a system of expectations for people of a certain status; role as an action and fulfi llment of certain requirements of a person assigned to this role. The leading tasks of psychological training of future social workers professional identity formation are defi ned, namely: diagnosis of the professional identity development; development of the cognitive, emotional-evaluative and behavioral components of professional identity; treatment of the acquired skills, qualities, characteristics and prevention of the professional marginalism. Key words: professional identity, interactive technology, training, psychological training, social workers
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38196
ISSN: 2524-0609
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ.pdf252.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.