Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38216
Назва: Суб'єктивні передумови розвитку середовища підготовки соціальних працівників
Інші назви: Субъективные предпосылки развития среды подготовки социальных работников
Subjective preconditions of the environment development of social workers training
Автори: Савельчук, Ірина Борисівна
Ключові слова: підготовка соціальних працівників, середовище вищих навчальних закладів, суб’єктивні передумови, соціальна суб’єктність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Савельчук, Ірина Борисівна Суб'єктивні передумови розвитку середовища підготовки соціальних працівників / Ірина Борисівна Савельчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 226-229. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 228 (12 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості розвитку підготовки соціальних працівників у контексті впливу суб'єктивних передумов. Автор характеризує підготовку соціальних працівників як елемент цілісної системи вищої освіти, що знаходиться у постійному розвитку. Здійснено спробу визначення корегуючого впливу передумов для подальшого удосконалення підготовки соціальних працівників. Зроблено висновок щодо спрямування пошуку, створення та впровадження ресурсів, можливостей і засобів оптимізації середовища.
В статье рассматриваются особенности развития подготовки социальных работников в контексте влияния субъективных предпосылок. Автор характеризует подготовку социальных работников как элемент целостной системы высшего образования, которая находится в постоянном развитии. Предпринята попытка определения корректирующего воздействия предпосылок на дальнейшее совершенствования подготовки социальных работников. Сделаны выводы о направлении поиска, создания и внедрения ресурсов, возможностей и средств оптимизации среды. Ключевые слова: подготовка социальных работников, среда высших учебных заведений, субъективные предпосылки, социальная субъектность, личностный потенциал специалистов.
In the article are considered the features development of social workers training in the context of the impact of subjective conditions for the disclosure of resources, opportunities and means. An attempt was made to provide the corrective impact of preconditions on the further improvement of the training of social workers. We consider the environment of training specialists of social sphere as a social mechanism of formation of professional identity of modern youth. An important consideration is, fi rstly, the subjective experience of specialists to implement their capabilities or limitations in manifesing potential means the manifestation of creativity, innovations, and secondly, re-inderstood social value and charity for the subjective experience of volunteering for the choice of ways of selfdetermination and self-realization of future social workers. Key words: the training of social workers, environment of higher education institutions, subjective prerequisites, social subjectivity, personal potential professionals.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38216
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СУБ'ЄКТИВНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ.pdf261.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.