Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38245
Назва: Соціально-педагогічний і психологічний супровід гендерного виховання школярів
Інші назви: Социально-педагогическое и психологическое сопровождение гендерного воспитания школьников
Social-educational and psychological support of pupils gender education
Автори: Синякова, Віра Богданівна
Ключові слова: гендер, гендерне виховання, супровід, гендерна культура, маскулінність, фемінність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Синякова, Віра Богданівна Соціально-педагогічний і психологічний супровід гендерного виховання школярів / Віра Богданівна Синякова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 233-235. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 235 (6 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті визначено пріоритетність гендерного виховання в умовах сучасного українського суспільства, проведено диференціацію понять статеве та гендерне виховання. Також в статті розкрито зміст гендерного виховання та компоненти його соціально-педагогічного та психологічного супроводу. Визначено пріоритетність ЗМІ, як фактору соціалізації і наголошено на необхідності його доцільної педагогічної організації. Проаналізовано гендерні характеристики соціального педагога та їх вплив на професійну діяльність.
В статье определена приоритетность гендерного воспитания в условиях современного украинского общества, проведена дифференциация понятий половое и гендерное воспитание. Также в статье раскрыто содержание гендерного воспитания и компоненты его социально-педагогического и психологического сопровождения. Определена приоритетность СМИ, как фактора социализации и отмечена необходимость его целесообразной педагогической организации. Проанализированы гендерные характеристики социального педагога и их влияние на профессиональную деятельность. Ключевые слова: гендер, гендерное воспитание, сопровождение, гендерная культура, маскулинность, фемининность.
The article emphasized the priority of gender education in the modern Ukrainian society. Diff erentiation concepts sex and gender education. It is noted that the content of gender education in schools is to build culture of gender identity. This is its basic component, which provides for the younger generation of adequate ideas about the role in modern society and life appointment of men and women; knowledge about the nature and meaning of "gender," "gender stereotypes", "gender roles." The main conditions for the successful implementation of gender education of the younger generation are: 1) the integration eff orts of families, workers of education and health in shaping gender culture of pupils; 2) increasing gender culture of teachers and parents. A special place is to create opportunities for monitoring and implementing gender roles students from single-parent families, orphans. Gender education is supplemented by education and culture of family relations, aimed at students acquiring knowledge about family and marriage, family genealogy, fatherhood and motherhood, participation in various activities that contribute to preparing students for future family life. Key words: gender, gender training, support, gender culture, masculinity, femininity.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38245
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ І ПСИХОЛОГІЧНИЙ.pdf280.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.