Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38257
Название: Лінгвопрагматичні особливості фахового мовленняу змісті формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в усному спілкуванні майбутніх педіатрів
Другие названия: Лингвопрагматическое особенности профессиональный речи в содержании формирования англоязычной профессионально ориентированной компетентности в устном общении будущих педиатров
The linguo-pragmatic peculiarities of professional speaking of doctors in the framework of building an english for professional purposes competence in speaking of prospective pediatricians
Авторы: Цимбровська, Христина Ігорівна
Ключевые слова: лінгвопрагматичні особливості, англомовне професійно орієнтоване усне мовлення лікарів-педіатрів, види, форми, жанри, функції, комунікативні стратегії, лексико-стилістичні характеристики
Дата публикации: 2016
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Цимбровська, Христина Ігорівна Лінгвопрагматичні особливості фахового мовленняу змісті формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в усному спілкуванні майбутніх педіатрів / Христина Ігорівна Цимбровська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 266-270. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 269 (14 назв)
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Cтаттю присвячено проблемі аналізу лінгвопрагматичних особливостей фахового усного мовлення лікарів, які необхідно враховувати у змісті формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в усному спілкуванні майбутніх педіатрів. Охарактеризовано домінувальні види, форми, функції, комунікативні стратегії, лексико-стилістичні характеристики англійського професійно орієнтованого усного мовлення лікарів-педіатрів. Визначено основні жанри англомовного професійно орієнтованого усного спілкування лікарів-педіатрів, якими є: бесіди з пацієнтами, їхніми батьками і колегами, консультації з колегами, дискусії, виступи на нарадах і консиліумах, публічні доповіді монологічного характеру на семінарах і конференціях.
Статью посвящено проблеме анализа лингвопрагматических особенностей профессиональной устной речи врачей, которые необходимо учитывать в содержании формирования англоязычной профессионально ориентированной компетентности в устном общении будущих педиатров. Охарактеризованы доминирующие виды, формы, функции, коммуникативные стратегии, лексико-стилистические характеристики английской профессионально ориентированной устной речи врачей-педиатров. Определены основные жанры англоязычного профессионально ориентированного устного общения врачей-педиатров. Ключевые слова: лингвопрагматические особенности, англоязычное профессионально ориентированное устное общение врачей-педиатров, коммуникативные стратегии, лексико-стилистические характеристики.
The article deals with the issue of analysis of linguo-pragmatic peculiarities of professional speaking of doctors that are to be taken into consideration while building an EPP (English for Professional Purposes) competence in speaking of prospective pediatricians. The dominant types, forms, genres, functions, communicative strategies, lexical and stylistic features of an EPP speaking of prospective pediatricians are defi ned. The main types of an EPP speaking of prospective pediatricians are presented by external and internal; monologic and dialogical, polylogical; face-to-face and indirect; formal and academic; spontaneous and planned; formal and informal; long-term and short-term; personality and socially oriented ones. The listed types of an EPP speaking of prospective pediatricians are outlined on the following criteria: expression of language means, manners of interaction of communicators, specifi c character of communication channels, functions and content of the message, type of organization of the message, communication spheres, and relations between communicators, duration of communication, social factors and management. Key words: linguo-pragmatic peculiarities, English for Professional Purposes speaking of prospective pediatricians, communicative strategies, lexical and stylistic features of EPP speaking of prospective pediatricians, communication, the framework of building an EPP competence in speaking of prospective pediatricians.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38257
ISSN: 2524-0609
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЛІНГВОПРАГМАТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ.pdf298.42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.