Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38262
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОнуфрів, Андріана Ростиславівна-
dc.date.accessioned2021-12-10T08:36:20Z-
dc.date.available2021-12-10T08:36:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОнуфрів, Андріана Ростиславівна Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в усному академічному спілкуванні майбутніх маркетологів на основі презентації / Андріана Ростиславівна Онуфрів // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 284-288. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 287 (5 назв)uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38262-
dc.description.abstractCтаттю присвячено проблемі обґрунтування етапів формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в усному академічному спілкуванні майбутніх маркетологів на основі презентації. Представлено дефініцію поняття «презентація». Проаналізовано класифікацію видів і типів презентацій. Визначено види і типи презентацій, які застосовуються у професійній діяльності маркетологів. Встановлено, що основними етапами формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в усному академічному спілкуванні майбутніх маркетологів на основі презентації є підготовчий етап та етап реалізації презентації. Уточнено компоненти англомовної професійно орієнтованої компетентності в усному академічному спілкуванні майбутніх маркетологів, які формуються на кожному із визначених етапів формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в усному академічному спілкуванні майбутніх маркетологів на основі презентації.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена проблеме обоснования этапов формирования англоязычной профессионально ориентированной компетентности в устном академическом общении будущих маркетологов на основе презентации. Представлена дефиниция понятия «презентация». Проанализирована классификация видов и типов презентаций. Определены виды и типы презентаций, которые применяются в профессиональной деятельности маркетологов. Установлено, что основными этапами формирования англоязычной профессионально ориентированной компетентности в устном академическом общении будущих маркетологов на основе презентации являются подготовительный этап и этап реализации презентации. Уточнены компоненты англоязычной профессионально ориентированной компетентности в устном академическом общении будущих маркетологов, которые формируются на каждом из определенных этапов формирования англоязычной профессионально ориентированной компетентности в устном академическом общении будущих маркетологов на основе презентации. Ключевые слова: англоязычная профессионально ориентированная компетентность в устном академическом общении, будущие маркетологи, этапы формирования компетентности, презентации, типы, виды, компоненты.uk
dc.description.abstractThe article deals with the problem of study the stages of building of English for Professional Purposes competence in oral academic communication of perspective marketers based on presentation. The defi nition of “presentation” is given. The classifi cation of kinds and types of presentations is analyzed. The kinds and types of presentations used in the occupational activity of marketers are defi ned. The most widespread kinds of the presentations which is done by marketers and can be implemented in the academic environment both supervised by the teacher and in the framework of self -study in the process of studying the learning courses “English for Professional Purposes” and “Business English” are scenario-based presentations, interactive and automatic presentations that are devoted to the fi ndings of analytical research, namely to the future trends of goods and services, suggestions about their improvements, expansion of the range of goods and services, prospects of the enterprise, surveys of the customers about the quality of the goods and services, promotion and publicity, performance reports. Key words: English for Professional Purposes competence in oral academic communication, perspective marketers, stages of building of competence, presentation, kinds, types, components.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectангломовна професійно орієнтована компетентність в усному академічному спілкуванніuk
dc.subjectмайбутні маркетологиuk
dc.subjectетапи формування компетентностіuk
dc.subjectпрезентаціїuk
dc.subjectтипиuk
dc.subjectвидиuk
dc.subjectкомпонентиuk
dc.titleЕтапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в усному академічному спілкуванні майбутніх маркетологів на основі презентаціїuk
dc.title.alternativeЭтапы формирования англоязычной профессионально ориентированной компетентности в устном академическом общении будущих маркетологов на основе презентацииuk
dc.title.alternativeThe stages of building of epp competence in oral academic communication of perspective marketers based on presentationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ.pdf295.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.