Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/387
Название: Соціально-педагогічні передумови становлення і розвитку альтернативної освіти у Польші кінця ХХ – початку ХХІ століття
Другие названия: Social and pedagogical background of formation and development of alternative education in Poland of the late XX − early XXI century
Авторы: Кравець, Ірина Леонідівна
Ключевые слова: реформа, альтернативна освіта, альтернативні школи
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Кравець, І. Л. Соціально-педагогічні передумови становлення і розвитку альтернативної освіти у Польші кінця ХХ – початку ХХІ століття [Текст] / І. Л. Кравець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 72–77. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 76 (11 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті з’ясовані соціально-педагогічні переду-мови становлення і розвитку альтернативної освіти у Польщі кінця ХХ – початку ХХІ століття. Дослі-джено, що зміни у Польщі у кінці ХХ століття роз-почалися з деідеологізації та децентралізації у сфері управління та керівництва освітою. Встановлено, що найважливішим явищем, яке з’явилося у Польщі завдяки проведеним реформам, став освітній плю-ралізм. Наслідком його дії у польській освіті сфор-мувався сектор непублічних шкіл, альтернативних державним. Наведено приклади сучасних альтерна-тивних освітніх товариств і навчальних закладів. Ключові слова: реформа, альтернативна освіта, альтернативні школи
Описание: The author of the article has defi ned social and educational preconditions of establishment and development of alternative education in Poland at the end of XX – in the beginning of the XXI century. It has been researched that the changes in Poland in the late XXth century began with deideologization and decentralizationof education management and leadership. It has been established that the most important thing, which appeared in Poland because of reforms, was the educational pluralism. As a result of its actions the nonpublic schools were formed in the Polish educational sector, which were alternative to public schools. The examples of alternative educational societies and schools have been provided. Key words: reform, alternative education, alternative schools.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/387
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ.pdf316.79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.