Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/387
Title: Соціально-педагогічні передумови становлення і розвитку альтернативної освіти у Польші кінця ХХ – початку ХХІ століття
Other Titles: Social and pedagogical background of formation and development of alternative education in Poland of the late XX − early XXI century
Authors: Кравець, Ірина Леонідівна
Keywords: реформа, альтернативна освіта, альтернативні школи
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Кравець, І. Л. Соціально-педагогічні передумови становлення і розвитку альтернативної освіти у Польші кінця ХХ – початку ХХІ століття [Текст] / І. Л. Кравець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 72–77. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 76 (11 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті з’ясовані соціально-педагогічні переду-мови становлення і розвитку альтернативної освіти у Польщі кінця ХХ – початку ХХІ століття. Дослі-джено, що зміни у Польщі у кінці ХХ століття роз-почалися з деідеологізації та децентралізації у сфері управління та керівництва освітою. Встановлено, що найважливішим явищем, яке з’явилося у Польщі завдяки проведеним реформам, став освітній плю-ралізм. Наслідком його дії у польській освіті сфор-мувався сектор непублічних шкіл, альтернативних державним. Наведено приклади сучасних альтерна-тивних освітніх товариств і навчальних закладів. Ключові слова: реформа, альтернативна освіта, альтернативні школи
Description: The author of the article has defi ned social and educational preconditions of establishment and development of alternative education in Poland at the end of XX – in the beginning of the XXI century. It has been researched that the changes in Poland in the late XXth century began with deideologization and decentralizationof education management and leadership. It has been established that the most important thing, which appeared in Poland because of reforms, was the educational pluralism. As a result of its actions the nonpublic schools were formed in the Polish educational sector, which were alternative to public schools. The examples of alternative educational societies and schools have been provided. Key words: reform, alternative education, alternative schools.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/387
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.