Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38804
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДанило, Анастасія Іванівна-
dc.date.accessioned2022-01-24T12:11:38Z-
dc.date.available2022-01-24T12:11:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДанило А. І. Методика калькулювання собівартості на основі систем таргет-костингу та кайзен-костингу // Сучасний стан та перспективи розвитку обліку, аналізу, аудиту, звітності і оподаткування в умовах євроінтеграції: збірник наукових статей випускників з фаху «Облік і оподаткування» // Випуск 11 (2021). – Ужгород, 2021.- С. 35 - 42.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38804-
dc.description.abstractВ статті розглянуто калькулювання собівартості продукції через різні методики визначення управління виробничими витратами, такі як: таргет-костинг, кайзен-костинг, абзорпшен-костинг, директ-костинг. Акцентовано увагу на введенні нової методики гоал-костингу, що створена при синтезі таргет-костингу та кайзен-костингу. Відображено переваги та недоліки методів управління витратами.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтаргет-костингuk
dc.subjectкайзен-костингuk
dc.subjectабзорпшен-костингuk
dc.subjectдирект-костингuk
dc.subjectкалькулювання собівартостіuk
dc.titleМетодика калькулювання собівартості на основі систем таргет-костингу та кайзен-костингуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Сучасний стан та перспективи розвитку обліку, аналізу, аудиту, звітності і оподаткування в умовах євроінтеграції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Данило МЕТОДИКА КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ.pdf549.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.