Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38804
Назва: Методика калькулювання собівартості на основі систем таргет-костингу та кайзен-костингу
Автори: Данило, Анастасія Іванівна
Ключові слова: таргет-костинг, кайзен-костинг, абзорпшен-костинг, директ-костинг, калькулювання собівартості
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Данило А. І. Методика калькулювання собівартості на основі систем таргет-костингу та кайзен-костингу // Сучасний стан та перспективи розвитку обліку, аналізу, аудиту, звітності і оподаткування в умовах євроінтеграції: збірник наукових статей випускників з фаху «Облік і оподаткування» // Випуск 11 (2021). – Ужгород, 2021.- С. 35 - 42.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто калькулювання собівартості продукції через різні методики визначення управління виробничими витратами, такі як: таргет-костинг, кайзен-костинг, абзорпшен-костинг, директ-костинг. Акцентовано увагу на введенні нової методики гоал-костингу, що створена при синтезі таргет-костингу та кайзен-костингу. Відображено переваги та недоліки методів управління витратами.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38804
Розташовується у зібраннях:Сучасний стан та перспективи розвитку обліку, аналізу, аудиту, звітності і оподаткування в умовах євроінтеграції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Данило МЕТОДИКА КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ.pdf549.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.