Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38860
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОпачко, Магдалина Василівна-
dc.contributor.authorКозловська, Ірина Михайлівна-
dc.contributor.authorКлючковська, Ірина Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-01-25T11:19:48Z-
dc.date.available2022-01-25T11:19:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОпачко, Магдалина Василівна Реалізація студентоцентрованого підходу в сучасних умовах розвитку вищої школи / Магдалина Василівна Опачко, Ірина Михайлівна Козловська, Ірина Михайлівна Ключковська // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 2 (49). – С. 129-134. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 133 (5 назв).uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38860-
dc.description.abstractАнотація. В сучасних умовах розбудови вищої школи у актуалізується проблема реалізації студентоцен тризму, що спонукає до проектування освітнього простору для розвитку і становлення особистості майбут нього фахівця, здатного до самостійного конструювання освітньої траєкторії, до постійного саморозвитку і самовдосконалення, самореалізації творчого потенціалу. Сучасне студентство – це активний суб'єкт і учасник міжнародних та вітчизняних наукових і освітніх форумів, громадських ініціатив та соціальних перетворень. Мета дослідження полягала в здійсненні аспектного аналізу студентоцентризму, як характерної ознаки су часної університетської освіти та розкритті умов ефективності його реалізації. Для досягнення мети вико ристовувались наступні методи дослідження: аналіз, синтез, узагальнення, систематизація для виокремлення аспектів розгляду студентоцентризму: суспільного (цивілізаційного), філософського, соціального, психоло гічного, педагогічного, управлінського, особистісного та розкриття сутності кожного з них. Метод моделю вання використовувався для проникнення у сутність соціального феномену – студентоцентризму та визначен ня маркерів для його характеристики та критеріальної оцінки рівнів прояву. Метод інтерпретації результатів опитування дозволив прояснити природу не адаптованості до сприйняття ідеї студентоцентризму. Метод про гнозування використовувався для окреслення стратегічних напрямів розвитку вищої школи на прикладі кон кретного університету в умовах студентоцентрованого навчання. Результатом дослідження є формулювання умов ефективності реалізації студентоцентрованого підходу в умовах університетської освіти.uk
dc.description.sponsorshipAbstract. In modern conditions of higher school development the problem of student-centrism realization is actualized, which encourages to design educational environment for the development and formation of personality of future specialist, capable of independent construction of educational trajectory, of constant self-development and self-improvement, self-realization of creative potential. Modern students are an active subject and participants of international and domestic scientifi c and educational forums, public initiatives and social transformations. The purpose of the study was to carry out an aspect analysis of student-centeredness as a characteristic feature of modern university education and to reveal the conditions for the eff ectiveness of its implementation. To achieve this goal, the following research methods were applied: analysis, synthesis, generalization, systematization to identify aspects of student-centeredness: social (civilizational), philosophical, social, psychological, pedagogical, managerial, personal and revealing the essence of each. The modeling method was used to penetrate into the essence of the social phenomenon − student-centeredness and to defi ne markers for its characterization and criterion assessment of levels of manifestation. The method of interpreting the results of the survey clarifi ed the nature of non-adaptability to the perception of the idea of student-centeredness. The зкщоусештп method was used to outline the strategic directions of higher school development on the example of a specifi c university in terms of student-centered learning. The result of the study is the formulation of conditions for the eff ectiveness of the student-centered approach in the context of university education. The prospects for the further research: to identify markers of student-centeredness, which would make it possible to recognize the levels of its displays and comparative analysis (foreign and domestic) of higher education institutions to implement the idea of student-centeredness. Key words: aspect analysis; higher school; student-centeredness; conditions of effi ciency of realizationuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ “Говерла”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectаспектний аналізuk
dc.subjectвища школаuk
dc.subjectстудентоцентризмuk
dc.subjectумови ефективності реалізаціїuk
dc.titleРеалізація студентоцентрованого підходу в сучасних умовах розвитку вищої школиuk
dc.title.alternativeImplementation of student-centered approach in modern conditions of higher education developmentuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (49) - 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РЕАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТОЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДУ.pdf559.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.