Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38860
Назва: Реалізація студентоцентрованого підходу в сучасних умовах розвитку вищої школи
Інші назви: Implementation of student-centered approach in modern conditions of higher education development
Автори: Опачко, Магдалина Василівна
Козловська, Ірина Михайлівна
Ключковська, Ірина Михайлівна
Ключові слова: аспектний аналіз, вища школа, студентоцентризм, умови ефективності реалізації
Дата публікації: 2021
Видавництво: Вид-во УжНУ “Говерла”
Бібліографічний опис: Опачко, Магдалина Василівна Реалізація студентоцентрованого підходу в сучасних умовах розвитку вищої школи / Магдалина Василівна Опачко, Ірина Михайлівна Козловська, Ірина Михайлівна Ключковська // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 2 (49). – С. 129-134. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 133 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Анотація. В сучасних умовах розбудови вищої школи у актуалізується проблема реалізації студентоцен тризму, що спонукає до проектування освітнього простору для розвитку і становлення особистості майбут нього фахівця, здатного до самостійного конструювання освітньої траєкторії, до постійного саморозвитку і самовдосконалення, самореалізації творчого потенціалу. Сучасне студентство – це активний суб'єкт і учасник міжнародних та вітчизняних наукових і освітніх форумів, громадських ініціатив та соціальних перетворень. Мета дослідження полягала в здійсненні аспектного аналізу студентоцентризму, як характерної ознаки су часної університетської освіти та розкритті умов ефективності його реалізації. Для досягнення мети вико ристовувались наступні методи дослідження: аналіз, синтез, узагальнення, систематизація для виокремлення аспектів розгляду студентоцентризму: суспільного (цивілізаційного), філософського, соціального, психоло гічного, педагогічного, управлінського, особистісного та розкриття сутності кожного з них. Метод моделю вання використовувався для проникнення у сутність соціального феномену – студентоцентризму та визначен ня маркерів для його характеристики та критеріальної оцінки рівнів прояву. Метод інтерпретації результатів опитування дозволив прояснити природу не адаптованості до сприйняття ідеї студентоцентризму. Метод про гнозування використовувався для окреслення стратегічних напрямів розвитку вищої школи на прикладі кон кретного університету в умовах студентоцентрованого навчання. Результатом дослідження є формулювання умов ефективності реалізації студентоцентрованого підходу в умовах університетської освіти.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38860
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (49) - 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТОЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДУ.pdf559.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.