Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38860
Название: Реалізація студентоцентрованого підходу в сучасних умовах розвитку вищої школи
Другие названия: Implementation of student-centered approach in modern conditions of higher education development
Авторы: Опачко, Магдалина Василівна
Козловська, Ірина Михайлівна
Ключковська, Ірина Михайлівна
Ключевые слова: аспектний аналіз, вища школа, студентоцентризм, умови ефективності реалізації
Дата публикации: 2021
Издательство: Вид-во УжНУ “Говерла”
Библиографическое описание: Опачко, Магдалина Василівна Реалізація студентоцентрованого підходу в сучасних умовах розвитку вищої школи / Магдалина Василівна Опачко, Ірина Михайлівна Козловська, Ірина Михайлівна Ключковська // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 2 (49). – С. 129-134. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 133 (5 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Анотація. В сучасних умовах розбудови вищої школи у актуалізується проблема реалізації студентоцен тризму, що спонукає до проектування освітнього простору для розвитку і становлення особистості майбут нього фахівця, здатного до самостійного конструювання освітньої траєкторії, до постійного саморозвитку і самовдосконалення, самореалізації творчого потенціалу. Сучасне студентство – це активний суб'єкт і учасник міжнародних та вітчизняних наукових і освітніх форумів, громадських ініціатив та соціальних перетворень. Мета дослідження полягала в здійсненні аспектного аналізу студентоцентризму, як характерної ознаки су часної університетської освіти та розкритті умов ефективності його реалізації. Для досягнення мети вико ристовувались наступні методи дослідження: аналіз, синтез, узагальнення, систематизація для виокремлення аспектів розгляду студентоцентризму: суспільного (цивілізаційного), філософського, соціального, психоло гічного, педагогічного, управлінського, особистісного та розкриття сутності кожного з них. Метод моделю вання використовувався для проникнення у сутність соціального феномену – студентоцентризму та визначен ня маркерів для його характеристики та критеріальної оцінки рівнів прояву. Метод інтерпретації результатів опитування дозволив прояснити природу не адаптованості до сприйняття ідеї студентоцентризму. Метод про гнозування використовувався для окреслення стратегічних напрямів розвитку вищої школи на прикладі кон кретного університету в умовах студентоцентрованого навчання. Результатом дослідження є формулювання умов ефективності реалізації студентоцентрованого підходу в умовах університетської освіти.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38860
ISSN: 2524-0609
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (49) - 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РЕАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТОЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДУ.pdf559.64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.