Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38865
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаяш, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-01-25T11:45:47Z-
dc.date.available2022-01-25T11:45:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГаяш О.В. Сутність процесів адаптації та модифікації для ефективності навчання учнів з особливими освітніми потребами //ІННОВАЦІЇ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ОСВІТИ, ЕКОНОМІКИ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ ТА ПРАГМАТИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ СОЦІУМУ Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Кам’янець-Подільський, 27-28 травня 2021 року: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж. 2021. С.172-174uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38865-
dc.description.abstractОсновна ідея інклюзивного навчання – повне включення дітей з особливими освітніми потребами (ООП) у шкільне життя, через створення оптимального шкільного середовища для усіх учнів. Щоб досягти успіху та задовольнити різноманітні потреби учнів, зумовлені їхніми здібностями, рівнем розвитку, інтересами та іншими відмінностями, педагогам необхідно змінювати методи навчання, навчальне середовище, матеріали тощо. Ці зміни або пристосування до потреб учнів відбуваються через адаптації або модифікації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПодільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледжuk
dc.subjectІнклюзивне навчанняuk
dc.subjectАдаптації, модифікації, інклюзивне навчання, учні з особливими освітніми потребамиuk
dc.titleСутність процесів адаптації та модифікації для ефективності навчання учнів з особливими освітніми потребамиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.