Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38865
Название: Сутність процесів адаптації та модифікації для ефективності навчання учнів з особливими освітніми потребами
Авторы: Гаяш, Оксана Володимирівна
Ключевые слова: Інклюзивне навчання, Адаптації, модифікації, інклюзивне навчання, учні з особливими освітніми потребами
Дата публикации: 2021
Издательство: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж
Библиографическое описание: Гаяш О.В. Сутність процесів адаптації та модифікації для ефективності навчання учнів з особливими освітніми потребами //ІННОВАЦІЇ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ОСВІТИ, ЕКОНОМІКИ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ ТА ПРАГМАТИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ СОЦІУМУ Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Кам’янець-Подільський, 27-28 травня 2021 року: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж. 2021. С.172-174
Краткий осмотр (реферат): Основна ідея інклюзивного навчання – повне включення дітей з особливими освітніми потребами (ООП) у шкільне життя, через створення оптимального шкільного середовища для усіх учнів. Щоб досягти успіху та задовольнити різноманітні потреби учнів, зумовлені їхніми здібностями, рівнем розвитку, інтересами та іншими відмінностями, педагогам необхідно змінювати методи навчання, навчальне середовище, матеріали тощо. Ці зміни або пристосування до потреб учнів відбуваються через адаптації або модифікації.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38865
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гаяш О.В. Сутність процесів адаптації та модифікації.pdf212.29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.