Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38865
Title: Сутність процесів адаптації та модифікації для ефективності навчання учнів з особливими освітніми потребами
Authors: Гаяш, Оксана Володимирівна
Keywords: Інклюзивне навчання, Адаптації, модифікації, інклюзивне навчання, учні з особливими освітніми потребами
Issue Date: 2021
Publisher: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж
Citation: Гаяш О.В. Сутність процесів адаптації та модифікації для ефективності навчання учнів з особливими освітніми потребами //ІННОВАЦІЇ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ОСВІТИ, ЕКОНОМІКИ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ ТА ПРАГМАТИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ СОЦІУМУ Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Кам’янець-Подільський, 27-28 травня 2021 року: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж. 2021. С.172-174
Abstract: Основна ідея інклюзивного навчання – повне включення дітей з особливими освітніми потребами (ООП) у шкільне життя, через створення оптимального шкільного середовища для усіх учнів. Щоб досягти успіху та задовольнити різноманітні потреби учнів, зумовлені їхніми здібностями, рівнем розвитку, інтересами та іншими відмінностями, педагогам необхідно змінювати методи навчання, навчальне середовище, матеріали тощо. Ці зміни або пристосування до потреб учнів відбуваються через адаптації або модифікації.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38865
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.