Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38865
Назва: Сутність процесів адаптації та модифікації для ефективності навчання учнів з особливими освітніми потребами
Автори: Гаяш, Оксана Володимирівна
Ключові слова: Інклюзивне навчання, Адаптації, модифікації, інклюзивне навчання, учні з особливими освітніми потребами
Дата публікації: 2021
Видавництво: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж
Бібліографічний опис: Гаяш О.В. Сутність процесів адаптації та модифікації для ефективності навчання учнів з особливими освітніми потребами //ІННОВАЦІЇ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ОСВІТИ, ЕКОНОМІКИ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ ТА ПРАГМАТИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ СОЦІУМУ Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Кам’янець-Подільський, 27-28 травня 2021 року: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж. 2021. С.172-174
Короткий огляд (реферат): Основна ідея інклюзивного навчання – повне включення дітей з особливими освітніми потребами (ООП) у шкільне життя, через створення оптимального шкільного середовища для усіх учнів. Щоб досягти успіху та задовольнити різноманітні потреби учнів, зумовлені їхніми здібностями, рівнем розвитку, інтересами та іншими відмінностями, педагогам необхідно змінювати методи навчання, навчальне середовище, матеріали тощо. Ці зміни або пристосування до потреб учнів відбуваються через адаптації або модифікації.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38865
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаяш О.В. Сутність процесів адаптації та модифікації.pdf212.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.