Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/391
Title: Шляхи підвищення об’єктивності контролю та оцінювання навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ з іноземної мови
Other Titles: Approaches to the improvement of control and assessment of universities’ students’ professional training in english
Authors: Лисак, Галина Олександрівна
Keywords: контроль, педагогічний стиль, стереотипізація, тестовий контроль
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Лисак, Г. О. Шляхи підвищення об’єктивності контролю та оцінювання навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ з іноземної мови [Текст] / Г. О. Лисак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 87–90. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 90 (12 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті обґрунтовано чинники, що впливають на рівень об’єктивності контролю й оцінювання та проаналізовано тестовий метод як об’єктивний спосіб оцінки якості навчально-пізнавальної діяль-ності студентів вищих навчальних закладах у сучас-них умовах. Виокремлено переваги та недоліки тес-тового методу контролю. Ключові слова: контроль, педагогічний стиль, стереотипізація, тестовий контроль.
Description: The factors which infl uence the level of control and assessment objectivity have been revealed in the article. The test as an objective assessment method of students’professional preparation at higher educational establishments has been analyzed. Advantages and disadvantages of test method have been determined. Key words: control, pedagogical style, stereotypifi cation, test method.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/391
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.