Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39450
Назва: Управління та забеспечення якості бібліотечно-бібліографічних послуг
Автори: Гунько, Наталія Іванівна
Ключові слова: якість послуг, система управлiння якiстю, бiблiотечно-бiблiографiчне обслуговування, стандарти ISO, оцiнка якостi
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Гунько Н. І. Управління та забеспечення якості бібліотечно-бібліографічних послуг / Н. І. Гунько // Інноваційний менеджмент якості в діяльності бібліотек вищих навчальних закладів. Матеріали конференції. Донецьк. 2009. – С. 62-66
Короткий огляд (реферат): Розглядаються проблеми надання якiсних бiблiотечно-бiблiографiчних послуг в зв 'язку з реформуванням, вuщоiї ocвimu i упровадженням іноваційних технологій, передбачених Болонськими iнiцiaтивами, аналiзуються проблеми забеспечення якостi послуг та ix вирiиишня.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39450
Розташовується у зібраннях:Бібліотечна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гунько Н. І..pdf812.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.