Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39997
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШумицька, Галина Василівна-
dc.contributor.authorТернавська, Наталія-
dc.date.accessioned2022-04-05T15:23:55Z-
dc.date.available2022-04-05T15:23:55Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationШумицька, Галина Особливості української телевізійної політичної реклами: основні прийоми впливу на цільову аудиторію (на прикладі рекламних сюжетів 2006–2007 років) / Галина Шумицька, Наталя Тернавська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія Філологія / редкол.: Ю.М.Бідзіля, В.В.Барчан, Л.О.Белей та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 19. – С. 111–120. – Бібліогр.: с. 120 (8 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39997-
dc.description.abstractУ статті аналізуються особливості різноманітних технік комунікативного керування та прийомів інформаційного-психологічного впливу на електорат, що були застосовані у телевізійних політичних рекламних роликах українських партій та блоків, які транслювалися на каналах українського телебачення під час двох останніх парламентських виборчих кампаній – 2006 та 2007 років. Зроблена також спроба оцінки дієвості та результативності використаних технік і прийомів.uk
dc.description.abstractIn this article authors analyzed the features of different techniques of communicative management and methods of psycho influence on society that were in used in political advertising videos of Ukrainian parties and blocs on Ukrainian TV channels during the two last parliament campaigns 2006 and 2007. An effort was made to appreciate the results of using such a kind of techniques.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesФілологія;-
dc.subjectполітична комунікаціяuk
dc.subjectтелевізійна політична рекламаuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectтехніка комунікативного керуванняuk
dc.subjectприйом інформаційно-психологічного впливуuk
dc.subjectpolitical communicationuk
dc.subjectpolitical advertising on TVuk
dc.subjectaimed audienceuk
dc.subjecttechniques of communicative managementuk
dc.subjectmethods of psycho influence on societyuk
dc.titleОсобливості української телевізійної політичної реклами: основні прийоми впливу на цільову аудиторію (на прикладі рекламних сюжетів 2006–2007 років)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія : Філологія. Випуск 19 - 2008
Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСОБЛИВОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ.pdf427.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.