Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39997
Название: Особливості української телевізійної політичної реклами: основні прийоми впливу на цільову аудиторію (на прикладі рекламних сюжетів 2006–2007 років)
Авторы: Шумицька, Галина Василівна
Тернавська, Наталія
Ключевые слова: політична комунікація, телевізійна політична реклама, цільова аудиторія, техніка комунікативного керування, прийом інформаційно-психологічного впливу, political communication, political advertising on TV, aimed audience, techniques of communicative management, methods of psycho influence on society
Дата публикации: 2008
Издательство: Вид-во УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Шумицька, Галина Особливості української телевізійної політичної реклами: основні прийоми впливу на цільову аудиторію (на прикладі рекламних сюжетів 2006–2007 років) / Галина Шумицька, Наталя Тернавська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія Філологія / редкол.: Ю.М.Бідзіля, В.В.Барчан, Л.О.Белей та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 19. – С. 111–120. – Бібліогр.: с. 120 (8 назв)
Серия/номер: Філологія;
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізуються особливості різноманітних технік комунікативного керування та прийомів інформаційного-психологічного впливу на електорат, що були застосовані у телевізійних політичних рекламних роликах українських партій та блоків, які транслювалися на каналах українського телебачення під час двох останніх парламентських виборчих кампаній – 2006 та 2007 років. Зроблена також спроба оцінки дієвості та результативності використаних технік і прийомів.
In this article authors analyzed the features of different techniques of communicative management and methods of psycho influence on society that were in used in political advertising videos of Ukrainian parties and blocs on Ukrainian TV channels during the two last parliament campaigns 2006 and 2007. An effort was made to appreciate the results of using such a kind of techniques.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39997
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ. Серія : Філологія. Випуск 19 - 2008
Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСОБЛИВОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ.pdf427.32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.