Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39997
Назва: Особливості української телевізійної політичної реклами: основні прийоми впливу на цільову аудиторію (на прикладі рекламних сюжетів 2006–2007 років)
Автори: Шумицька, Галина Василівна
Тернавська, Наталія
Ключові слова: політична комунікація, телевізійна політична реклама, цільова аудиторія, техніка комунікативного керування, прийом інформаційно-психологічного впливу, political communication, political advertising on TV, aimed audience, techniques of communicative management, methods of psycho influence on society
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вид-во УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Шумицька, Галина Особливості української телевізійної політичної реклами: основні прийоми впливу на цільову аудиторію (на прикладі рекламних сюжетів 2006–2007 років) / Галина Шумицька, Наталя Тернавська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія Філологія / редкол.: Ю.М.Бідзіля, В.В.Барчан, Л.О.Белей та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 19. – С. 111–120. – Бібліогр.: с. 120 (8 назв)
Серія/номер: Філологія;
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються особливості різноманітних технік комунікативного керування та прийомів інформаційного-психологічного впливу на електорат, що були застосовані у телевізійних політичних рекламних роликах українських партій та блоків, які транслювалися на каналах українського телебачення під час двох останніх парламентських виборчих кампаній – 2006 та 2007 років. Зроблена також спроба оцінки дієвості та результативності використаних технік і прийомів.
In this article authors analyzed the features of different techniques of communicative management and methods of psycho influence on society that were in used in political advertising videos of Ukrainian parties and blocs on Ukrainian TV channels during the two last parliament campaigns 2006 and 2007. An effort was made to appreciate the results of using such a kind of techniques.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39997
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія : Філологія. Випуск 19 - 2008
Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ.pdf427.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.