Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/403
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалихата, Елеонора Ярославівна-
dc.date.accessioned2014-12-23T08:43:50Z-
dc.date.available2014-12-23T08:43:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПалихата, Е. Я. Теоретичні основи навчання слухання як одного з видів діалогічномовленнєвої діяльності [Текст] / Е. Я. Палихата // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 132–135. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 134–135 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/403-
dc.descriptionRelevance of the problem study is caused by the lack of researches of the issue of teaching the hearning in dialogmaking. The meaning of «hearing» and «listening» has been defi ned, psychological characteristics have been provided, the need to use verbal stimulants of distance and paralinguistic infl uences of contact listening and respect for the rules of etiquette of hearing the dialogic communication have been grounded. The research is important for high school students and university students. Key words: hearing, listening, dialogue, dialogical communication, verbal and paralinguistic means of dialogmaking, rules, etiquette hearing.uk
dc.description.abstractАктуальність студіювання зумовлена недослі-дженістю проблеми навчання слухання у процесі діалогування. З’ясовано значення термінів «слухан-ня» й «аудіювання», визначено психологічі особливос-ті слухання, аргументовано потребу використання вербальних стимуляторів дистантного і паралінг-вістичних чинників контактного аудіювання та до-тримання етикетних правил слухання в діалогічній комунікації. Дослідження важливе для учнів середніх шкіл і студентів вишів. Ключові слова: слухання, аудіювання, діалог, діа-логічна комунікація, вербальні і паралінгвістичні за-соби діалогування, правила етикетного слухання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectслуханняuk
dc.subjectаудіюванняuk
dc.subjectдіалогuk
dc.subjectдіалогічна комунікаціяuk
dc.subjectвербальні і паралінгвістичні засоби діалогуванняuk
dc.subjectправила етикетного слуханняuk
dc.titleТеоретичні основи навчання слухання як одного з видів діалогічномовленнєвої діяльностіuk
dc.title.alternativeLearning of hearing as one of activities of dialog-makinguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 29

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ СЛУХАННЯ.pdf247.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.