Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/403
Название: Теоретичні основи навчання слухання як одного з видів діалогічномовленнєвої діяльності
Другие названия: Learning of hearing as one of activities of dialog-making
Авторы: Палихата, Елеонора Ярославівна
Ключевые слова: слухання, аудіювання, діалог, діалогічна комунікація, вербальні і паралінгвістичні засоби діалогування, правила етикетного слухання
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Палихата, Е. Я. Теоретичні основи навчання слухання як одного з видів діалогічномовленнєвої діяльності [Текст] / Е. Я. Палихата // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 132–135. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 134–135 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Актуальність студіювання зумовлена недослі-дженістю проблеми навчання слухання у процесі діалогування. З’ясовано значення термінів «слухан-ня» й «аудіювання», визначено психологічі особливос-ті слухання, аргументовано потребу використання вербальних стимуляторів дистантного і паралінг-вістичних чинників контактного аудіювання та до-тримання етикетних правил слухання в діалогічній комунікації. Дослідження важливе для учнів середніх шкіл і студентів вишів. Ключові слова: слухання, аудіювання, діалог, діа-логічна комунікація, вербальні і паралінгвістичні за-соби діалогування, правила етикетного слухання.
Описание: Relevance of the problem study is caused by the lack of researches of the issue of teaching the hearning in dialogmaking. The meaning of «hearing» and «listening» has been defi ned, psychological characteristics have been provided, the need to use verbal stimulants of distance and paralinguistic infl uences of contact listening and respect for the rules of etiquette of hearing the dialogic communication have been grounded. The research is important for high school students and university students. Key words: hearing, listening, dialogue, dialogical communication, verbal and paralinguistic means of dialogmaking, rules, etiquette hearing.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/403
Располагается в коллекциях:2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 29

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ СЛУХАННЯ.pdf247.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.