Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/403
Title: Теоретичні основи навчання слухання як одного з видів діалогічномовленнєвої діяльності
Other Titles: Learning of hearing as one of activities of dialog-making
Authors: Палихата, Елеонора Ярославівна
Keywords: слухання, аудіювання, діалог, діалогічна комунікація, вербальні і паралінгвістичні засоби діалогування, правила етикетного слухання
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Палихата, Е. Я. Теоретичні основи навчання слухання як одного з видів діалогічномовленнєвої діяльності [Текст] / Е. Я. Палихата // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 132–135. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 134–135 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Актуальність студіювання зумовлена недослі-дженістю проблеми навчання слухання у процесі діалогування. З’ясовано значення термінів «слухан-ня» й «аудіювання», визначено психологічі особливос-ті слухання, аргументовано потребу використання вербальних стимуляторів дистантного і паралінг-вістичних чинників контактного аудіювання та до-тримання етикетних правил слухання в діалогічній комунікації. Дослідження важливе для учнів середніх шкіл і студентів вишів. Ключові слова: слухання, аудіювання, діалог, діа-логічна комунікація, вербальні і паралінгвістичні за-соби діалогування, правила етикетного слухання.
Description: Relevance of the problem study is caused by the lack of researches of the issue of teaching the hearning in dialogmaking. The meaning of «hearing» and «listening» has been defi ned, psychological characteristics have been provided, the need to use verbal stimulants of distance and paralinguistic infl uences of contact listening and respect for the rules of etiquette of hearing the dialogic communication have been grounded. The research is important for high school students and university students. Key words: hearing, listening, dialogue, dialogical communication, verbal and paralinguistic means of dialogmaking, rules, etiquette hearing.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/403
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ СЛУХАННЯ.pdf247.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.