Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/403
Назва: Теоретичні основи навчання слухання як одного з видів діалогічномовленнєвої діяльності
Інші назви: Learning of hearing as one of activities of dialog-making
Автори: Палихата, Елеонора Ярославівна
Ключові слова: слухання, аудіювання, діалог, діалогічна комунікація, вербальні і паралінгвістичні засоби діалогування, правила етикетного слухання
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Палихата, Е. Я. Теоретичні основи навчання слухання як одного з видів діалогічномовленнєвої діяльності [Текст] / Е. Я. Палихата // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 132–135. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 134–135 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність студіювання зумовлена недослі-дженістю проблеми навчання слухання у процесі діалогування. З’ясовано значення термінів «слухан-ня» й «аудіювання», визначено психологічі особливос-ті слухання, аргументовано потребу використання вербальних стимуляторів дистантного і паралінг-вістичних чинників контактного аудіювання та до-тримання етикетних правил слухання в діалогічній комунікації. Дослідження важливе для учнів середніх шкіл і студентів вишів. Ключові слова: слухання, аудіювання, діалог, діа-логічна комунікація, вербальні і паралінгвістичні за-соби діалогування, правила етикетного слухання.
Опис: Relevance of the problem study is caused by the lack of researches of the issue of teaching the hearning in dialogmaking. The meaning of «hearing» and «listening» has been defi ned, psychological characteristics have been provided, the need to use verbal stimulants of distance and paralinguistic infl uences of contact listening and respect for the rules of etiquette of hearing the dialogic communication have been grounded. The research is important for high school students and university students. Key words: hearing, listening, dialogue, dialogical communication, verbal and paralinguistic means of dialogmaking, rules, etiquette hearing.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/403
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ СЛУХАННЯ.pdf247.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.