Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40766
Title: From market-orientation to market-adaptation: strategies of actors of Hungarian food chain
Authors: Szenas, I.
Keywords: privatisation, strategic planning, enterprise behaviour
Issue Date: 2007
Publisher: Говерла
Citation: Szenas, I. From market-orientation to market-adaptation: strategies of actors of Hungarian food chain [Текст] / I. Szenas // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред), М.М. Бойко, М.І. Пітюлич та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 21. – P. 196-203. – Bibliogr.: p. 203 (3 titles).
Series/Report no.: Економіка;
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40766
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 21 - 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FROM MARKET-ORIENTATION TO MARKET-ADAPTATION.pdf2.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.