Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40766
Назва: From market-orientation to market-adaptation: strategies of actors of Hungarian food chain
Автори: Szenas, I.
Ключові слова: privatisation, strategic planning, enterprise behaviour
Дата публікації: 2007
Видавництво: Говерла
Бібліографічний опис: Szenas, I. From market-orientation to market-adaptation: strategies of actors of Hungarian food chain [Текст] / I. Szenas // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред), М.М. Бойко, М.І. Пітюлич та ін. – Ужгород : Говерла, 2007. – Вип. 21. – P. 196-203. – Bibliogr.: p. 203 (3 titles).
Серія/номер: Економіка;
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40766
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 21

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FROM MARKET-ORIENTATION TO MARKET-ADAPTATION.pdf2.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.