Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41046
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗвонар, Й. П.-
dc.date.accessioned2022-05-10T07:19:30Z-
dc.date.available2022-05-10T07:19:30Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЗвонар, Й. П. Роль маркетингу в процесі становлення ринкових відносин в агропромисловому комплексі Закарпатської області [Текст] / Й. П. Звонар // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / ред.кол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Говерла, 2006. – Вип. 19. – С. 93-98. – Бібліогр.: с. 98 (5 назв). – Рез. укр.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41046-
dc.description.abstractДана стаття присвячується дослідженню основних проблем та тенденцій розвитку сільського господарства Закарпатської області, аналізу процесів становлення агробізнесу в регіоні. У статті також розглядаються питання, пов’язані з необхідністю впровадження та застосування маркетингових принципів та підходів у процесі організації діяльності підприємств сільського господарства. Кількість бібліографічних посилань – 5; мова – українська.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГоверлаuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка Випуск 19;-
dc.subjectагробізнесuk
dc.subjectвалова продукція сільського господарстваuk
dc.subjectособисті господарства населенняuk
dc.subjectсистема збуту сільськогосподарської продукціїuk
dc.subjectпосередницькі заготівельні організаціїuk
dc.titleРоль маркетингу в процесі становлення ринкових відносин в агропромисловому комплексі Закарпатської областіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 19 - 2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В ПРОЦЕСІ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ.pdf199.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.