Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41046
Название: Роль маркетингу в процесі становлення ринкових відносин в агропромисловому комплексі Закарпатської області
Авторы: Звонар, Й. П.
Ключевые слова: агробізнес, валова продукція сільського господарства, особисті господарства населення, система збуту сільськогосподарської продукції, посередницькі заготівельні організації
Дата публикации: 2006
Издательство: Говерла
Библиографическое описание: Звонар, Й. П. Роль маркетингу в процесі становлення ринкових відносин в агропромисловому комплексі Закарпатської області [Текст] / Й. П. Звонар // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / ред.кол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Говерла, 2006. – Вип. 19. – С. 93-98. – Бібліогр.: с. 98 (5 назв). – Рез. укр.
Серия/номер: Економіка Випуск 19;
Краткий осмотр (реферат): Дана стаття присвячується дослідженню основних проблем та тенденцій розвитку сільського господарства Закарпатської області, аналізу процесів становлення агробізнесу в регіоні. У статті також розглядаються питання, пов’язані з необхідністю впровадження та застосування маркетингових принципів та підходів у процесі організації діяльності підприємств сільського господарства. Кількість бібліографічних посилань – 5; мова – українська.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41046
Располагается в коллекциях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 19 - 2006

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В ПРОЦЕСІ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ.pdf199.7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.