Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41046
Назва: Роль маркетингу в процесі становлення ринкових відносин в агропромисловому комплексі Закарпатської області
Автори: Звонар, Й. П.
Ключові слова: агробізнес, валова продукція сільського господарства, особисті господарства населення, система збуту сільськогосподарської продукції, посередницькі заготівельні організації
Дата публікації: 2006
Видавництво: Говерла
Бібліографічний опис: Звонар, Й. П. Роль маркетингу в процесі становлення ринкових відносин в агропромисловому комплексі Закарпатської області [Текст] / Й. П. Звонар // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / ред.кол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Говерла, 2006. – Вип. 19. – С. 93-98. – Бібліогр.: с. 98 (5 назв). – Рез. укр.
Серія/номер: Економіка Випуск 19;
Короткий огляд (реферат): Дана стаття присвячується дослідженню основних проблем та тенденцій розвитку сільського господарства Закарпатської області, аналізу процесів становлення агробізнесу в регіоні. У статті також розглядаються питання, пов’язані з необхідністю впровадження та застосування маркетингових принципів та підходів у процесі організації діяльності підприємств сільського господарства. Кількість бібліографічних посилань – 5; мова – українська.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41046
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 19 - 2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В ПРОЦЕСІ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ.pdf199.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.