Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41046
Title: Роль маркетингу в процесі становлення ринкових відносин в агропромисловому комплексі Закарпатської області
Authors: Звонар, Й. П.
Keywords: агробізнес, валова продукція сільського господарства, особисті господарства населення, система збуту сільськогосподарської продукції, посередницькі заготівельні організації
Issue Date: 2006
Publisher: Говерла
Citation: Звонар, Й. П. Роль маркетингу в процесі становлення ринкових відносин в агропромисловому комплексі Закарпатської області [Текст] / Й. П. Звонар // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / ред.кол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, М.М. Бойко та ін. – Ужгород : Говерла, 2006. – Вип. 19. – С. 93-98. – Бібліогр.: с. 98 (5 назв). – Рез. укр.
Series/Report no.: Економіка Випуск 19;
Abstract: Дана стаття присвячується дослідженню основних проблем та тенденцій розвитку сільського господарства Закарпатської області, аналізу процесів становлення агробізнесу в регіоні. У статті також розглядаються питання, пов’язані з необхідністю впровадження та застосування маркетингових принципів та підходів у процесі організації діяльності підприємств сільського господарства. Кількість бібліографічних посилань – 5; мова – українська.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41046
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 19 - 2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В ПРОЦЕСІ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ.pdf199.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.