Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41380
Title: Болонський процес та впровадження кредитно–модульної системи організації навчального процесу на історичному факультеті
Other Titles: Bologna process and the introduction of the credit-module system of organization educational process at the historical faculty
Authors: Шніцер, Ігор Омелянович
Keywords: історичний факультет, реформа вищої освіти, Болонський процес, кредитно-модульна система, the reform of higher education, of Bologna process, the historical faculty, the credit-module system
Issue Date: 2010
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Шніцер, Ігор Омелянович Болонський процес та впровадження кредитно–модульної системи організації навчального процесу на історичному факультеті / Ігор Омелянович Шніцер // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія Історія / ред. кол.: М.М. Вегеш (гол. ред.), С. В. Віднянський, Д.Д. Данилюк, та ін. – Ужгород : Говерла, 2010. – Вип. 25. – С. 51–53. – Рез.– рос., англ. – Бібліогр.: с. 53 (7 назв)
Series/Report no.: Історія;
Abstract: В статті висвітлюється сутність реформи вищої освіти в Україні згідно Болонського процесу та прослідковуютьсн головні етапи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на історичному факультеті Ужгородського національного університету.
The article reveals the essence of higher education reform in Ukraine in accordance with the Bologna rrocess and traces the main stages of the introduction of credit-modular system of educational process in the historical faculty of the Uzhhorod National University.
Description: https://drive.google.com/file/d/1b46-02Sttbl-ZJR0VchJo_ennSqqLE5v/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41380
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія Історія Випуск 25 (2010)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Історія Вип. 25.pdf36.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.