Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4151
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтудінська, Г.Я.-
dc.date.accessioned2015-09-22T12:15:22Z-
dc.date.available2015-09-22T12:15:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСтудінська, Г. Я. Подолання бар’єрів на шляху формування бренду [Текст] / Г. Я. Студінська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2015. – Вип. 1 (45) Том 1. – С. 85–89. – Бібліогр.: с. 89 (12 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4151-
dc.descriptionThe systemic obstacles to the creation of an extensive system of competitive Ukrainian brands are considered. The historical, semantic, methodological, legal, economic, organizational and psychological barriers to effective brand are investigated. The ways of overcoming each type of obstacles are offered. Keywords: brand, brand barriers, problems of brand.uk
dc.description.abstractРозглядаються системні перешкоди на шляху створення розгалуженої конкурентоспроможної системи українських брендів. Досліджуються історичні, семантичні, методологічні, юридичні, економічні, ор- ганізаційні та психологічні бар’єри на шляху до ефективного бренду. Пропонуються шляхи подолання кожного виду перешкод. Ключові слова: бренд, бар’єри до бренду, проблеми бренду.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбар’єри до брендуuk
dc.subjectпроблеми брендуuk
dc.titleПодолання бар’єрів на шляху формування брендуuk
dc.title.alternativeOvercoming barriers in the process of brand formationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (45) Том 1 - 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПОДОЛАННЯ БАР’ЄРІВ НА ШЛЯХУ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ.pdf602.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.