Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4151
Назва: Подолання бар’єрів на шляху формування бренду
Інші назви: Overcoming barriers in the process of brand formation
Автори: Студінська, Г.Я.
Ключові слова: бренд, бар’єри до бренду, проблеми бренду
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Студінська, Г. Я. Подолання бар’єрів на шляху формування бренду [Текст] / Г. Я. Студінська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2015. – Вип. 1 (45) Том 1. – С. 85–89. – Бібліогр.: с. 89 (12 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): Розглядаються системні перешкоди на шляху створення розгалуженої конкурентоспроможної системи українських брендів. Досліджуються історичні, семантичні, методологічні, юридичні, економічні, ор- ганізаційні та психологічні бар’єри на шляху до ефективного бренду. Пропонуються шляхи подолання кожного виду перешкод. Ключові слова: бренд, бар’єри до бренду, проблеми бренду.
Опис: The systemic obstacles to the creation of an extensive system of competitive Ukrainian brands are considered. The historical, semantic, methodological, legal, economic, organizational and psychological barriers to effective brand are investigated. The ways of overcoming each type of obstacles are offered. Keywords: brand, brand barriers, problems of brand.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4151
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (45) Том 1 - 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПОДОЛАННЯ БАР’ЄРІВ НА ШЛЯХУ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ.pdf602.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.