Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4151
Название: Подолання бар’єрів на шляху формування бренду
Другие названия: Overcoming barriers in the process of brand formation
Авторы: Студінська, Г.Я.
Ключевые слова: бренд, бар’єри до бренду, проблеми бренду
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Студінська, Г. Я. Подолання бар’єрів на шляху формування бренду [Текст] / Г. Я. Студінська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2015. – Вип. 1 (45) Том 1. – С. 85–89. – Бібліогр.: с. 89 (12 назв).
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): Розглядаються системні перешкоди на шляху створення розгалуженої конкурентоспроможної системи українських брендів. Досліджуються історичні, семантичні, методологічні, юридичні, економічні, ор- ганізаційні та психологічні бар’єри на шляху до ефективного бренду. Пропонуються шляхи подолання кожного виду перешкод. Ключові слова: бренд, бар’єри до бренду, проблеми бренду.
Описание: The systemic obstacles to the creation of an extensive system of competitive Ukrainian brands are considered. The historical, semantic, methodological, legal, economic, organizational and psychological barriers to effective brand are investigated. The ways of overcoming each type of obstacles are offered. Keywords: brand, brand barriers, problems of brand.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4151
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (45) Том 1 - 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПОДОЛАННЯ БАР’ЄРІВ НА ШЛЯХУ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ.pdf602.33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.