Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41539
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтароста, Катерина Євгенівна-
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.date.accessioned2022-05-26T20:12:10Z-
dc.date.available2022-05-26T20:12:10Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationСтароста К.Є.,Староста В.І. Урок як система навчально-пізнавальних завдань // Освіта Закарпаття. 2007. №1 (5). С. 49-45.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41539-
dc.description.abstractПоказано, що розв’язування хімічних завдань у вузькому розумінні означає застосування суб’єктами навчального процесу набутих хімічних знань, сформованих вмінь та навичок для виконання вимоги завдання; у широкому розумінні – це пізнавальна діяльність суб’єктів навчального процесу, спрямована на реалізацію дидактичних завдань хімічної освіти. Завдання суб’єктів навчальної діяльності (вчителя та учня) полягають, по-перше, у свідомому виборі методів та способів виконання завдання на основі ґрунтовного аналізу його змісту та структури; по-друге, в поточній та остаточній рефлексії результатів такої діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectнавчання учнів розв’язувати задачі; складання завдань, завдання з хіміїuk
dc.subjectобучение учащихся решать задачи, составление заданий,задания по химииuk
dc.titleУрок як система навчально-пізнавальних завданьuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.