Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41539
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Староста, Катерина Євгенівна | - |
dc.contributor.author | Староста, Володимир Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-26T20:12:10Z | - |
dc.date.available | 2022-05-26T20:12:10Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Староста К.Є.,Староста В.І. Урок як система навчально-пізнавальних завдань // Освіта Закарпаття. 2007. №1 (5). С. 49-45. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41539 | - |
dc.description.abstract | Показано, що розв’язування хімічних завдань у вузькому розумінні означає застосування суб’єктами навчального процесу набутих хімічних знань, сформованих вмінь та навичок для виконання вимоги завдання; у широкому розумінні – це пізнавальна діяльність суб’єктів навчального процесу, спрямована на реалізацію дидактичних завдань хімічної освіти. Завдання суб’єктів навчальної діяльності (вчителя та учня) полягають, по-перше, у свідомому виборі методів та способів виконання завдання на основі ґрунтовного аналізу його змісту та структури; по-друге, в поточній та остаточній рефлексії результатів такої діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | навчання учнів розв’язувати задачі; складання завдань, завдання з хімії | uk |
dc.subject | обучение учащихся решать задачи, составление заданий,задания по химии | uk |
dc.title | Урок як система навчально-пізнавальних завдань | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2007_Урок як система навчально-пізнавальних завдань_.pdf | 518.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.