Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41539
Название: | Урок як система навчально-пізнавальних завдань |
Авторы: | Староста, Катерина Євгенівна Староста, Володимир Іванович |
Ключевые слова: | навчання учнів розв’язувати задачі; складання завдань, завдання з хімії, обучение учащихся решать задачи, составление заданий,задания по химии |
Дата публикации: | 2007 |
Библиографическое описание: | Староста К.Є.,Староста В.І. Урок як система навчально-пізнавальних завдань // Освіта Закарпаття. 2007. №1 (5). С. 49-45. |
Краткий осмотр (реферат): | Показано, що розв’язування хімічних завдань у вузькому розумінні означає застосування суб’єктами навчального процесу набутих хімічних знань, сформованих вмінь та навичок для виконання вимоги завдання; у широкому розумінні – це пізнавальна діяльність суб’єктів навчального процесу, спрямована на реалізацію дидактичних завдань хімічної освіти. Завдання суб’єктів навчальної діяльності (вчителя та учня) полягають, по-перше, у свідомому виборі методів та способів виконання завдання на основі ґрунтовного аналізу його змісту та структури; по-друге, в поточній та остаточній рефлексії результатів такої діяльності. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41539 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2007_Урок як система навчально-пізнавальних завдань_.pdf | 518.88 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.