Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41539
Назва: | Урок як система навчально-пізнавальних завдань |
Автори: | Староста, Катерина Євгенівна Староста, Володимир Іванович |
Ключові слова: | навчання учнів розв’язувати задачі; складання завдань, завдання з хімії, обучение учащихся решать задачи, составление заданий,задания по химии |
Дата публікації: | 2007 |
Бібліографічний опис: | Староста К.Є.,Староста В.І. Урок як система навчально-пізнавальних завдань // Освіта Закарпаття. 2007. №1 (5). С. 49-45. |
Короткий огляд (реферат): | Показано, що розв’язування хімічних завдань у вузькому розумінні означає застосування суб’єктами навчального процесу набутих хімічних знань, сформованих вмінь та навичок для виконання вимоги завдання; у широкому розумінні – це пізнавальна діяльність суб’єктів навчального процесу, спрямована на реалізацію дидактичних завдань хімічної освіти. Завдання суб’єктів навчальної діяльності (вчителя та учня) полягають, по-перше, у свідомому виборі методів та способів виконання завдання на основі ґрунтовного аналізу його змісту та структури; по-друге, в поточній та остаточній рефлексії результатів такої діяльності. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41539 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2007_Урок як система навчально-пізнавальних завдань_.pdf | 518.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.