Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41556
Назва: Педагогічна практика як ефективний засіб підготовки майбутніх учителів у системі класичного університету
Автори: Староста, Володимир Іванович
Ключові слова: педагогічна практика, підготовка майбутніх учителів хімії
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Староста В.І. Педагогічна практика як ефективний засіб підготовки майбутніх учителів у системі класичного університет. Нові технології навчання : Науково-методичний збірник / М-во освіти і науки України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. 2007. Вип. 49. С. 76-80.
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз стану та висвітлення розроблених науково-методичних підходів щодо перебігу педагогічної практики на прикладі хімічного факультету Ужгородського національного університету. Перебіг педагогічної практики майбутніх учителів хімії розглядаємо як ефективний засіб розвитку набутих ними психолого-педагогічних, хімічних та інших міжпредметних знань і вмінь у реальних умовах освітянської діяльності. Одним із важливих чинників ефективності такого процесу розглядаємо комплексне застосування навчальних завдань, що, з нашого погляду, дає змогу розробляти принципово нові підходи до підготовки педагогічних кадрів.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41556
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.