Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4160
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.contributor.authorЛадунка, І.С.-
dc.date.accessioned2015-09-23T08:26:35Z-
dc.date.available2015-09-23T08:26:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБрітченко, І. Г. Актуальні проблеми підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних підприємств [Текст] / І. Г. Брітченко, І. С. Ладунка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2015. – Вип. 1 (45) Том 1. – С. 116–118. – Бібліогр.: с. 118 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4160-
dc.descriptionThe article is devoted to the study of current issues of competitiveness of domestic food companies. Factors increasing the competitiveness of products and the ways of improving the competitiveness of domestic enterprises ae analyzed. The measures to improve the methods of evaluation and management process competitive products are offered. Keywords: competitiveness of the enterprise, competitiveness of production, innovation production, marketing strategy of the enterprise, quality.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню актуальних проблемних питань конкурентоспроможності харчової про- дукції вітчизняних підприємств. Досліджено фактори підвищення конкурентоспроможності продукції та визначено шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних підприємств. Запропо- новано заходи щодо вдосконалення методики оцінки та процесу управління конкурентоспроможністю продукції. Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства, конкурентоспроможність продукції, іннова- ційна продукція, маркетингова стратегія підприємства, якість.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk
dc.subjectінноваційна продукціяuk
dc.subjectмаркетингова стратегія підприємстваuk
dc.subjectякістьuk
dc.titleАктуальні проблеми підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних підприємствuk
dc.title.alternativeCurrentissues of improving the competitiveness of domestic enterprisesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2015 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 1 (45) Том 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.