Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4160
Назва: Актуальні проблеми підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних підприємств
Інші назви: Currentissues of improving the competitiveness of domestic enterprises
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ладунка, І.С.
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства, конкурентоспроможність продукції, інноваційна продукція, маркетингова стратегія підприємства, якість
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Брітченко, І. Г. Актуальні проблеми підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних підприємств [Текст] / І. Г. Брітченко, І. С. Ладунка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2015. – Вип. 1 (45) Том 1. – С. 116–118. – Бібліогр.: с. 118 (10 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню актуальних проблемних питань конкурентоспроможності харчової про- дукції вітчизняних підприємств. Досліджено фактори підвищення конкурентоспроможності продукції та визначено шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних підприємств. Запропо- новано заходи щодо вдосконалення методики оцінки та процесу управління конкурентоспроможністю продукції. Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства, конкурентоспроможність продукції, іннова- ційна продукція, маркетингова стратегія підприємства, якість.
Опис: The article is devoted to the study of current issues of competitiveness of domestic food companies. Factors increasing the competitiveness of products and the ways of improving the competitiveness of domestic enterprises ae analyzed. The measures to improve the methods of evaluation and management process competitive products are offered. Keywords: competitiveness of the enterprise, competitiveness of production, innovation production, marketing strategy of the enterprise, quality.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4160
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 1 (45) Том 1 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.